نمایندگی سیلوان در ورامین و قرچک | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات سیلوان در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال سیلوان در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی سیلوان در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات سیلوان در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال سیلوان در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، سینور، سینجر، ایستکول، جنرال، دونار، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی سیلوان در ورامین و قرچک تعمیر یخچال سیلوان در ورامین
نمایندگی سیلوان در ورامین و قرچک تعمیر یخچال سیلوان در ورامین

خدمات نمایندگی سیلوان در ورامین

بدون شک یکی برند های با کیفیت و مطرح در زمینه تولید یخچال فریزر در کشور برند سیلوان است. این برند که فعالیت خود را از سال 1357 در کشور آغاز کرده است از ابتدای فعالیت خود تا به امروز پیشرفت بسیار چشمگیری در زمینه تولید انواع یخچال فریزر داشته است. تولید یخچال فریزر سیلوان به صورت دوقلو، بالا و پایین و به صورت تکی از جمله دستگاه های مورد استقبال برند سیلوان است.

شرکت سیلوان با توجه به استقبال زیادی که از آن می شود همواره باید در جهت خدمات پس از فروش خود نیز کوشا باشد لذا نمایندگی سیلوان در ورامین عهده دار خدمات پس از فروش سیلوان در ورامین است به همین خاطر اگر یخچال فریزر سیلوان شما به مشکل خورد جهت تعمیر یخچال سیلوان در ورامین به صورت 24 ساعته می توانید با نمایندگی سیلوان در ورامین تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما تعمیر یخچال سیلوان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی سیلوان در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی سیلوان در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال سیلوان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی سیلوان در ورامین

 

تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی سیلوان در ورامین تخصص میخواهد و برای حفظ طول عمر آن باید از قطعات فاریک و تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی سیلوان استفاده نمایید ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی چنانچه تعمیرکار به روز نباشد برای خدمات به مشکل بر میخورد ، لازم است بدانید درنامدار سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی سیلوان در ورامین و قرچک تعمیرکاران مربوطه به روز بوده و از تکنولوژی غافل نمیباشد . در ادامه شما را با تکنولوژی ماشین لباسشویی سیلوان آشنا خواهیم کرد .

آیا ماشین لباسشویی سیلوان شما نیاز به تعمیر دارد؟  کافیست با مرکز تعمیرات سیلوان در ورامین تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر لباسشویی سیلوان شما در محل کار یا منزل بپردازند.

تکنسین های نامدار سرویس که با تجربه و تخصص خود مشکلات فنی دستگاه شما را حل می کنند، به عنوان مثال دستگاه شستشو نمی کند یا آب را پمپ نمی کند، یا اینکه درب را نمی توان باز کرد، یا دستگاه روشن نمی شود. تعمیر ماشین لباسشویی سیلوان شما با ماست.

در تمامی مناطق تهران، ورامین، ورامین و قرچک نمایندگی تعمیر یخچال سیلوان ، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلوان ، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سیلوان و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سیلوان را دارا می باشیم.

 

مرکز تعمیرات یخچال و فریزر سیلوان در ورامین

نمایندگی سیلوان در ورامین همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده قدم بر میدارد به همین دلیل تعمیر یخچال فریزر سیلوان در ورامین به صورت کاملا تخصصی در محل شما انجام می شود و نیازی به جا به جایی دستگاه خود نیست. همچنین استفاده از قطعات فابریک به همراه ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی یخچال سیلوان در ورامین همواره از اصلی ترین موارد مزیت استفاده از خدمات نمایندگی سیلوان در ورامین و قرچک است.

شرکت نامدارسرویس اما در کنار شما عزیزان است تا در صورت نیاز به تعمیر یخچال فریزر دوقلو سیلوان در ورامین با ارسال کارشناسان خود در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما برطرف شود تا بتوانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر ارائه خدمات در شهرستان ورامین ، با داشتن تکنسین های مجرب تعمیر یخچال سیلوان در قرچک را نیز برای شما عزیزان انجام می دهد که در صورت نیاز می توانید با نمایندگی سیلوان در قرچک تماس گرفته تا تعمیر کاران ما در اسرع وقت جهت تعمیر یخچال سیلوان در قرچک در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر شما از مزایای استفاده از نمایندگی سیلوان در قرچک استفاده کنید.

 

در ادامه این مقاله اما نمایندگی یخچال سیلوان در ورامین در نظر دارد تا شما را کمی بیشتر با برخی از خرابی های احتمالی یخچال فریزر سیلوان آشنا کند تا در صورت بروز هرگونه خرابی با نمایندگی سیلوان در ورامین تماس گرفته تا تعمیرکاران ما در محل حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر سیلوان در ورامین برای شما عزیزان انجام دهند.

 

1- خنک نکردن یخچال فریزر سیلوان

خنک کردن و خنک نگهداشتن در هر یخچال فریزر یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها به حساب می آید اما گاهی اوقات است به خصوص در فصل گرما توانایی خنک کردن در یخچال ها کم می شود یا به طور کل اصلا خنک نمی کنند در این صورت که باید جهت تعمیر یخچال فریزر سیلوان در ورامین اقدام نمایید. این که یک یخچال فریزر خنک نمی کند یه مشکل کلی است و باید تمام جوانب بررسی شود.

از خرابی برد گرفته تا خرابی موتور و فن همگی می توانند از علل خنک نکردن یخچال فریزر سیلوان باشند. تکنسین های شاغل در نمایندگی سیلوان در ورامین همگی از دانش و تجربه کافی برخوردار هستند به همین دلیل است که با تشخیص درست خود می توانند به صورت کاملا تخصصی مشکل خنک نکردن دستگاه شما را برطرف نمایند و تعمیر یخچال سیلوان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

در مقوله خنک نکردن یخچال فریزر سیلوان تشخیص ایراد بسیار مهم است چرا که اگر تشخیص به درستی انجام نشود ممکن است که ایراد به درستی برطرف نشود و هزینه شما دوچندان شود اما نباید فراموش کرد که نمایندگی یخچال فریزر سیلوان در ورامین با ضمانت 6 ماه تعمیرات خود اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد.

 

2- ارور دادن در یخچال فریزر سیلوان

شرکت سیلوان که همواره سعی داشته که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ساخته شده توسط خود را نیز در این جهت سوق دهد با دیجیتال شدن دستگاه های لوازم خانگی این شرکت نیز سعی بر تولید دستگاه های دیجیتال دارد. ساخت دستگاه های دیجیتال یک مزیت خوبی که دارند این است هنگامی که یک قطعه از دستگاه به مشکل می خورد با نمایش دادن یک ارور بر روی صفحه نمایش نشان می دهد که علت ارور دادن چیست.

هنگامی که دستگاه یخچال فریزر سیلوان شما ارور می دهد به این معنا است که دستگاه دچار ایراد شده است و نمی تواند همانند گذشته عملکرد درستی داشته باشد. هنگامی که اروری روی صفحه نمایش یخچال فریزر سیلوان شما ظاهر شد به معنای اختلال در عملکرد دستگاه است و باید توسط کاشناس مربوط به نمایندگی سیلوان در ورامین بررسی شود تا دلیل ارور دادن مشخص شود و تعمیر یخچال سیلوان در ورامین در محل برای شما عزیزان انجام گردد. در ادامه نمایندگی یخچال سیلوان در ورامین به تعدادی از ارور های یخچال فریزر سیلوان و دلیل آن اشاره می کند.

ارور D1 در یخچال فریزر سیلوان و دلیل آن: این ارور احتمالا به معنای خرابی سنسور دمای یخچال است.

ارور D2 در یخچال فریزر سیلوان و دلیل آن: این ارور احتمالا به معنای خرابی سنسور فریزر است.

ارور D3 در یخچال فریزر سیلوان و دلیل آن: این ارور احتمالا به معنی خرابی برد است.

لازم به ذکر است که هنگامی که یخچال فریزر سیلوان ارور می دهد بایستی توسط یک کارشناس از نمایندگی یخچال سیلوان در ورامین بررسی شود تا دلیل قطعی ارور دادن مشخص و تعمیر یخچال سیلوان در ورامین به درستی انجام گردد.

 

3- یخزدگی داخل یخچال فریزر سیلوان

همانطور که گفته شد شرکت سیلوان همواره در جهت ساخت دستگاه های به روز قدم بر میدارد به همین دلیل سال هاست که این شرکت دستگاه های بدون برفک تولید می کند. اما گاهی اوقات همین دستگاه های بدون برفک ، دچار برفک زدن می شود. به همین دلیل هنگامی که دستگاه های بدون برفک سیلوان برفک می زنند به این معنا است که یخچال فریزر سیلوان شما دچار مشکل است.

البته که این مشکل مشکل چندان پیچیده ای نیست اما خب برفک زیاد می تواند استفاده از دستگاه شما را با مشکل مواجهه کند به همین دلیل هنگامی که با چنین مشکلی برخورد کردید جای نگرانی نیست ، چرا که می توانید با نمایندگی سیلوان در ورامین تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی در محل تعمیر یخچال فریزر سیلوان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند تا بتوانید بار دیگر بدون برفک از دستگاه خود استفاده کنید.

 

تعمیر یخچال فریزر سیلوان در محل کار و منزل

در بالا نمایندگی سیلوان در ورامین سعی کرد شما را با تعدادی از موارد خرابی در یخچال فریزر سیلوان آشنا کند اما نباید فراموش کرد که نمایندگی تعمیر یخچال سیلوان در ورامین این توانایی را دارد که هر مشکلی که برای یخچال فریزر شما به وجود آمد در کمترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات فابریک در محل بدون نیاز به جا به جایی انجام دهد.

شرکت نامدارسرویس به صورت کاملا تخصصی تعمیر یخچال سیلوان در ورامین را انجام می دهد اما اگر شما از برند های دیگر یخچال فریزر استفاده می کنید و نیاز به تعمیر و سرویس آن ها دارید کافی است با ما تماس بگیرید. برند های تحت پوشش شرکت نامدارسرویس در پایین آمده است:

یخچال فیلور- یخچال سینور- یخچال یخساران- یخچال سینجر- یخچال دونار و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر یخچال فریزر:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی سیلوان در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال سیلوان در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات سیلوان در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال سیلوان در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال سیلوان

در صورتی‌ که یخچال سیلوان شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال سیلوان در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش سیلوان بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سیلوان

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی سیلوان در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قیامدشت شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال سیلوان در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال سیلوان در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال سیلوان و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال سیلوان و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال سیلوان منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید