نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز و لباسشویی سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز، فر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات سپهر الکتریک در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات لباسشویی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، سینور، سینجر، ایستکول، جنرال، دونار، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر لباسشویی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تعمیر لباسشویی و اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین
نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تعمیر لباسشویی و اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین

خدمات نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین

یکی از برند های قدیمی در زمینه تولید لوازم خانگی در ایران برند سپهرالکتریک است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1359 در ایران آغاز کرده است از جمله شرکت های معتبری است که فعالیت خود را پس از انقلاب آغاز کرده است. شرکت سپهرالکتریک از همان ابتدا تا الان به ساخت تخصصی تعدادی از لوازم خانگی مشغول است و مانند برخی از برند های داخلی دست به تولید همه لوازم نزده است.

از جمله دستگاه های تولید توسط شرکت سپهرالکتریک می توان به ماشین لباسشویی سپهرالکتریک، انواع بخاری گازی سپهرالکتریک، انواع پکیج زمینی سپهرالکتریک اشاره کرد. اما در سالیان اخیر تغییر شگرفی در تولیدات ماشین لباسشویی سپهرالکتریک به وجود آمده است و این شرکت دستگاه های تولید خود را به صورت تمام اتوماتیک تولید می کند. علاوه بر این متخصصی این شرکت توانسته اند ماشین ظرفشویی سپهرالکتریک نیز تولید کنند که قادر است با برند مطرح رقابت کند.

نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین نیز بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین دارد. تکنسین هایی که در نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین و قرچک مشغول به کار هستند همگی از تجربه لازم و کافی جهت تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین برخوردار هستند و این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که در صورت نیاز می توانید با نمایندگی ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین تماس گرفته تا در اسرع وقت تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

اگرچه که در چند سال اخیر شرکت سپهرالکتریک توانسته است ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک تولید کند اما در گذشته نیز یکی از برند های مطرح در زمینه تولید لباسشویی های تایمری شرکت سپهرالکتریک بود.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر اجاق گاز و لباسشویی سپهر الکتریک در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در ورامین

همانطور که همه ما می دانیم ماشین لباسشویی یکی از دستگاه های مورد نیاز و مورد استفاده ضروری در هر خانه به حساب می آید. زمانی که این دستگاه به ایراد برخورد می کند امکان شستن لباس ها با دست برای اعضای خانواده اذیت کننده است. لذا رفع عیب سریع آن می تواند از جمله مواردی باشد که مورد احتیاج خانواده باشد.

در همین راستا نمایندگی ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین و قرچک این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته می توانید جهت تعمیر لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین و قرچک با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما ، با کمترین هزینه و بدون نیاز به جا به جایی دستگاه شما تعمیر لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه مطلب نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین و قرچک در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی در ماشین لباسشویی سپهرالکتریک آشنا کند.

 

1- صدا دادن ماشین لباسشویی سپهرالکتریک

صدا دادن عموما در ماشین های لباسشویی به وجود می آید. دلیل آن نیز واضح است که چند سال پس از استفاده اگر مقدار لباس وارد شده داخل دستگاه زیاد باشد به دلیل سنگینی ممکن است قطعاتی مانند بلبرینگ، کمک، شفت، دیگ خراب شوند و هنگام استفاده و به خصوص موقع چرخش با سرعت بالا صدای زیاد آن باعث آزردگی می شود. خراب صدادن در ماشین لباسشویی سپهرالکتریک از جمله آن دسته از خرابی هاست که باید در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین اقدام نمایید چرا که اگر با همان قطعات خراب از دستگاه خود استفاده کنید ممکن است خسارت وارد شده به دستگاه و در نتیجه هزینه تعمیرات آن نیز بیشتر شود.

نمایندگی ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین نیز این اطمینان را به شما می دهد که در صورت خرابی دستگاه شما تکنسین های ما این تبحر را دارند که با در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را باز کرده و دلیل اصلی خرابی آن را تشخیص دهند. تعمیر لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین با کمترین و با استفاده از قطعات فابریک تنها توسط نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین انجام می شود تا شما عزیزان مانند روز اول بدون ایراد از دستگاه خود استفاده کنید.

 

2- خرابی تایمر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک

همانطور که در بالا اشاره شد امروزه دستگاه تولید شده توسط شرکت سپهرالکتریک همگی به صورت تمام دیجیتال و اتوماتیک هستند اما دستگاه های قدیمی این شرکت تایمری هستند. در گذشته ماشین های لباسشویی چه ایرانی و چه برند های خارجی بیشتر به صورت تایمری بودند. نقش تایمر در دستگاه های قدیمی همان نقش پنل برد در دستگاه های جدید است.

هنگامی که تایمر دستگاه به ایراد بخورد عملا کارایی ماشین لباسشویی سپهرالکتریک به مشکل می خورد و برخی از کار های آن مانند تخلیه کردن، دور خشک کن و ... ممکن است انجام نشود. با توجه به قدیمی بودن دستگاه های تایمری شاید کمتر شرکتی حاضر به تعمیر آن ها باشد اما نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین به صورت کاملا تخصصی دستگاه های تایمری را تعمیر می نماید و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین نیز برای شما عزیزان لحاظ می شود.

 

3- جمع شدن آب داخل ماشین لباسشویی سپهرالکتریک

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی سپهرالکتریک به وجود بیاید جمع شدن آب داخل آن است. این مشکل به گونه ای است که زمانی که دستگاه خاموش است آب داخل آن جمع می شود و اگر مقدار آب جمع شده زیاد باشد این احتمال وجود دارد که آب از داخل ماشین به بیرون بریزد.

آن گاه اگر شما خانه نباشید ممکن است که وسایل شما خیس شود و به آن ها آسیب برسد. این ایراد چندان ایراد بزرگی نیست اما باید تعمیر لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین نیز برای شما انجام شود تا از خسارت دیدن احتمالی دیگر وسایلتان جلوگیری شود.

 

مرکز تعمیرات اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین

شرکت سپهر الکتریک توانسته است که انواع اجاق گاز ها را تولید کند اعم از اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز فردار. به همین دلیل است که فروش شرکت سپهر الکتریک بالا است چون هر سلیقه ای را مد نظر داشته است.

نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین تهران نیز که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران مشغول است با داشتن تکنسین های مجرب و ماهر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین و قرچک با استفاده از قطعات فابریک و با کمترین هزینه در محل شما عزیزان انجام می شود.

در ادامه این مطلب نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین تهران در نظر دارد تا شما را با برخی از ایراداتی که ممکن است در طول مدت زمان استفاده از اجاق گاز سپهر الکتریک برای شما به وجود بیاید آشنا کند تا در صورت لزوم با نمایندگی سپهر الکتریک گاز در ورامین تهران تماس گرفته و تعمیر اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین و قرچک برای شما عزیزان در محل انجام شود.

 

1- بد سوختن شعله اجاق گاز سپهر الکتریک

یکی از ایراداتی که ممکن است در اجاق گاز سپهر الکتریک برای شما عزیزان به وجود بیاید بد سوختن شعله گاز است. منظور از بد سوختن شعله این است که شعله گاز آبی نیست و نارنجی است و یا منظور این است قسمتی از شعله در حال اشتعال و قسمتی دیگر خاموش است.

در این صورت است که شما می توانید با نمایندگی اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما با هماهنگی در محل شما حاضر شده و با بررسی دقیق علت خرابی تعمیر اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- شکستن شیشه اجاق گاز سپهر الکتریک

یکی از قطعات حساسی که در اجاق گاز به کار رفته است شیشه آن است. در مدل های رومیزی روی صفحه گاز شیشه کار شده است و در مدل های فردار هم درب فر دارای شیشه است و هم بالای گاز نیز در برخی از مدل ها شیشه وجود دارد. در مدل های رومیزی که ممکن است به سرد و گرم شدن شیشه ، آن شیشه بشکند و در مدل های فردار نیز به معمولا به دلیل اصابت جسمی به شیشه آن باعث شکسته شدن شیشه درب فر می شود.

در هر 2 مدل اصلا جای نگرانی ندارید چرا که نمایندگی سپهر الکتریک گاز در ورامین تهران با داشتن تمامی قطعات فابریک اجاق گاز سپهر الکتریک این اطمینان را به شما مصرف کنندگان عزیز می دهد که انواع شیشه برای نصب بر روی اجاق گاز سپهر الکتریک شما موجود است ، کافی است که جهت تعمیر گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران با نمایندگی اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

 

3- روشن نشدن شعله اجاق گاز سپهر الکتریک

یکی دیگر از مشکلات مهم که ممکن است در اجاق گاز سپهر الکتریک به وجود بیاید روشن نشدن شعله گاز است. این مشکل یکی از مهم ترین و البته خطرناک ترین مشکلات در انواع اجاق گاز ها به شمار می رود. این مشکل از این جهت خطرناک است که شما ممکن است فکر کنید که شعله روشن شده و پیچ گاز را باز بگذارید در صورتی که شعله روشن نشده و گاز در محیط خانه پخش می شود. اگر با این مشکل مواجه شدید نیازی به نگرانی نیست کافی است که از استفاده از اجاق گاز خود پرهیز کنید و با نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران را انجام دهند.

با توجه به حساس بودن تعمیر اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران ، شرکت نامدارسرویس از تکنسین هایی بهره می برد که همگی دارای مدرک فنی هستند و تجربه لازم را جهت تعمیر گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران دارند.

 

تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس این امکان را دارد تا علاوه بر ارائه خدمات به شهرستان ورامین ، خدمات خود را در قرچک نیز انجام دهد. لذا هر گاه شما عزیزان نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در قرچک داشتید می توانید با نمایندگی سپهرالکتریک در قرچک تماس گرفته تا تعمیرکاران ما ضمن حضور در محل و عیب یابی دستگاه شما تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند و همچنین برای اطمینان خاطر شما عزیزان ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی سپهرالکتریک در قرچک لحاظ شود.

نمایندگی سپهرالکتریک در ورامین با داشتن تعدادی تکنسین مجرب این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه خود تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین در محل و با استفاده از قطعات فابریک و با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام شود.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک در ورامین به صورت کاملا تخصصی تعمیر برند های زیر را نیز انجام می دهد:

لباسشویی بکو- لباسشویی زیرووات- لباسشویی هایسنس- لباسشویی اوشن- لباسشویی آبسال و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات لباسشویی و اجاق گاز در نمایندگی سپهر الکتریک در ورامین

شما برای تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات سپهر الکتریک در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی و اجاق گاز سپهر الکتریک

در صورتی‌ که لباسشویی سپهر الکتریک شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی سپهر الکتریک در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش سپهر الکتریک بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لباسشویی فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی فریزر سپهر الکتریک

نمایندگی تعمیر لباسشویی و اجاق گاز سپهر الکتریک در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید