نمایندگی سینجر در شهر ری ( جنوب تهران ) | 02144474632

نمایندگی تعمیرات سینجر در شهر ری ( جنوب تهران )

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال سینجر در شهر ری و جنوب تهران

نمایندگی سینجر در شهر ری و جنوب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، اجق گاز، فر و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات سینجر در شهر ری و جنوب تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال سینجر در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و اجاق گاز از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، یخساران، دونار، امرسان، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال و اجاق گاز در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی سینجر در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال سینجر در شهر ری
نمایندگی سینجر در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال سینجر در شهر ری

خدمات نمایندگی سینجر در شهر ری

یکی از برند های قدیمی در حوزه ساخت لوازم خانگی شرکت سینجر است. شرکت سینجر از سال 1371 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اجاق گاز آغاز کرد توانست اجاق گاز سینجر را تولید و به بازار در انواع مختلف توزیع کند. اما در سال 1386 شرکت سینجر توانست که یخچال فریزر سینجر را نیز تولید کند. در حال حاضر شرکت سینجر یکی از برند های قدیمی در زمینه تولید لوازم خانگی در کشور ایران به حساب می آید.

تولید دستگاه هایی مانند اجاق گاز سینجر، یخچال فریزر سینجر، ماشین لباسشویی سینجر از جمله دستگاه هایی هستند که توسط شرکت سینجر تولید شده است.

نمایندگی سینجر در شهر ری نیز بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این محدوده را دارد که با داشتن تعمیرکارانی مجرب این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام شود و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید و می توانید هر موقع از شبانه روز با نمایندگی سینجر در شهر ری و جنوب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در محل شما حاضر شده و پس از عیب یابی تعمیر یخچال سینجر در شهر ری و جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیرگاه مرکزی سینجر در جنوب تهران

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی و اجاق گاز سینجر در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر می توانید با نمایندگی سینجر در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال سینجر در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال سینجر در شهر ری تهران

امروزه یخچال فریزر یکی از لوازم بسیار مهم و واجب در هر خانه به حساب می آید. عموما برای نگهداری نان، انواع گوشت و میوه و سبزیجات وجود یک یخچال فریزر با کیفیت لازم است. اما نباید فراموش کرد که هر یخچال فریزری ممکن است پس از مدتی استفاده به مشکل بخورد که اتفاق کاملا طبیعی است.

در همین راستا نمایندگی یخچال سینجر در شهر ری با در نظر داشتن رفاه حال شما عزیزان ، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. هرگاه متوجه وجود عیب و ایراد در دستگاه یخچال فریزر سینجر خود شدید می توانید جهت تعمیر یخچال سینجر در شهر ری با نمایندگی یخچال سینجر در شهر ری و جنوب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری را برای شما انجام دهند.

شرکت نامدارسرویس همواره در جهت ارتقا سطح کیفی در تلاش است که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد به همین دلیل نمایندگی سینجر در شهر ری با داشتن تعدادی تکنسین سیار کارآزموده این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت لزوم می توانید با نمایندگی یخچال فریزر سینجر در شهر ری تماس بگیرید تا تکنسین های ما در محل شما حاضر شده و با استفاده از قطعات فابریک و کمترین هزینه تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه مطلب اما نمایندگی سینجر در شهر ری در نظر دارد تا شما را بیشتر با این محصول شرکت سینجر آشنا کند تا در صورت نیاز برای تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری با نمایندگی یخچال فریزر سینجر در شهر ری تماس بگیرید تا توسط تعمیرکاران شرکت نامدارسرویس برای دستگاه شما اقدام شود.

 

1- خنک نکردن یخچال فریزر سینجر

دلیل اصلی استفاده از انواع یخچال فریزر خنک کردن آن است تا بتواند مواد غذایی را داخل خود نگهدارد اما گاهی اوقات دستگاه به مشکل می خورد و دیگر قدرت خنک کنندگی ندارد. در یخچال فریزر سینجر نیز این مشکل گاها به وجود می آید که نیاز به بررسی دارد.دلیل خنک نکردن در انواع یخچال ها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل هنگامی که یخچال فریزر سینجر خنک نمی کند باید توسط تکنسین مربوط به نمایندگی سینجر در شهر ری این موضوع بررسی شود تا دلیل اصلی خنک نکردن دستگاه پیدا شود.

مشکلاتی مانند خرابی برد، خرابی فن و خرابی موتور از جمله ایراداتی است که ممکن است در یخچال فریزر سینجر به وجود بیاید و باعث خنک نکردن آن شود. اما نمایندگی یخچال سینجر در شهر ری این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت نیاز برای تعمیر یخچال سینجر در شهر ری با نمایندگی یخچال سینجر در شهر ری تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما ضمن حضور در محل شما و عیب یابی دستگاه شما ، تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- یکسره کار کردن یخچال فریزر سینجر

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در یخچال فریزر سینجر شما به وجود بیاید یکسره کار کردن آن است. منظور از یکسره کار کردن در یخچال ها به این معنا است که دائما موتور یخچال در حال کردن است که در این صورت می تواند به دلیل کار کردن مداوم به موتور یخچال فریزر سینجر آسیب وارد شود. در حالت عادی باید موتور دستگاه بعد از 10 ال 15 دقیقه خاموش شود اما هنگامی که یکسره کار کند دیگر دستگاه اصطلاحا OFF نمی کند و دائما در حال کار کردن است.

هنگامی که این مشکل برای یخچال فریزر سینجر شما پیش آمد جای نگرانی نیست کافی است با نمایندگی سینجر در شهر ری تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت تعمیر یخچال سینجر در شهر ری برای شما عزیزان اقدام نمایند.

این نکته قابل ذکر است که شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری به صورت تخصصی تعمیر یخچال سینجر در جنوب تهران را نیز انجام می دهد که شما در صورت نیاز می توانید با نمایندگی سینجر در جنوب تهران تماس بگیرید تا تکنسین ها از طرف نمایندگی سینجر در جنوب تهران جهت تعمیر یخچال سینجر در جنوب تهران برای شما عزیزان اقدام نمایند.

 

3- کار نکردن یخچال فریزر سینجر

یکی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال فریزر سینجر به وجود بیاید کار نکردن آن است. منظور از کار نکردن این است که موتور شروع به کار نمی کند به همین دلیل دستگاه کار نمی کند و خنک کنندگی ندارد. این مشکل نیز باید توسط متخصص از طرف نمایندگی سینجر در شهر ری مورد بررسی قرار بگیرد که چرا موتور شروع به کار کردن نمی کند.

ممکن است خرابی برد و خرابی ترموستات از جمله دلایل این از کار افتادن موتور باشد. تکنسین هایی که در نمایندگی یخچال فریزر سینجر در شهر ری فعالیت می کنند همگی از تجربه و دانش کافی برخوردار هستند که بتوانند پس از کارشناسی دستگاه شما ، تعمیر یخچال سینجر در شهر ری را برای شما عزیزان دهند.

 

تعمیر یخچال سینجر در محل کار و منزل 

در بالا تعدادی از موارد خرابی یخچال فریزر سینجر عنوان شد اما نمایندگی یخچال سینجر در شهر ری با داشتن تکنسین هایی کارآزموده این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت نیاز برای تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری می توانید با نمایندگی سینجر در شهر ری تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و جهت تعمیر یخچال فریزر سینجر در شهر ری برای شما عزیزان اقدام نمایند.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال سینجر در شهر ری به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر می نماید که در صورت نیاز می توانید با ما تمس بگیرید:

یخچال هاردستون- یخچال سیلوان- یخچال یخساران- یخچال فیلور- یخچال دونار و ...

 

مرکز تعمیرات اجاق گاز سینجر در شهر ری

شرکت سینجر توانسته است که انواع اجاق گاز ها را تولید کند اعم از اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز فردار. به همین دلیل است که فروش شرکت سینجر بالا است چون هر سلیقه ای را مد نظر داشته است. نمایندگی سینجر در شهر ری تهران نیز که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گاز سینجر در شهر ری تهران مشغول است با داشتن تکنسین های مجرب و ماهر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر اجاق گاز سینجر در شهر ری و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و با کمترین هزینه در محل شما عزیزان انجام می شود.

در ادامه این مطلب نمایندگی سینجر در شهر ری تهران در نظر دارد تا شما را با برخی از ایراداتی که ممکن است در طول مدت زمان استفاده از اجاق گاز سینجر برای شما به وجود بیاید آشنا کند تا در صورت لزوم با نمایندگی سینجر گاز در شهر ری تهران تماس گرفته و تعمیر اجاق گاز سینجر در شهر ری و جنوب تهران برای شما عزیزان در محل انجام شود.

 

1- بد سوختن شعله اجاق گاز سینجر

یکی از ایراداتی که ممکن است در اجاق گاز سینجر برای شما عزیزان به وجود بیاید بد سوختن شعله گاز است. منظور از بد سوختن شعله این است که شعله گاز آبی نیست و نارنجی است و یا منظور این است قسمتی از شعله در حال اشتعال و قسمتی دیگر خاموش است. در این صورت است که شما می توانید با نمایندگی اجاق گاز سینجر در شهر ری تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما با هماهنگی در محل شما حاضر شده و با بررسی دقیق علت خرابی تعمیر اجاق گاز سینجر در شهر ری و جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- شکستن شیشه اجاق گاز سینجر

یکی از قطعات حساسی که در اجاق گاز به کار رفته است شیشه آن است. در مدل های رومیزی روی صفحه گاز شیشه کار شده است و در مدل های فردار هم درب فر دارای شیشه است و هم بالای گاز نیز در برخی از مدل ها شیشه وجود دارد. در مدل های رومیزی که ممکن است به سرد و گرم شدن شیشه ، آن شیشه بشکند و در مدل های فردار نیز به معمولا به دلیل اصابت جسمی به شیشه آن باعث شکسته شدن شیشه درب فر می شود.

در هر 2 مدل اصلا جای نگرانی ندارید چرا که نمایندگی سینجر گاز در شهر ری تهران با داشتن تمامی قطعات فابریک اجاق گاز سینجر این اطمینان را به شما مصرف کنندگان عزیز می دهد که انواع شیشه برای نصب بر روی اجاق گاز سینجر شما موجود است ، کافی است که جهت تعمیر گاز سینجر در شهر ری تهران با نمایندگی اجاق گاز سینجر در شهر ری و جنوب تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

 

3- روشن نشدن شعله اجاق گاز سینجر

یکی دیگر از مشکلات مهم که ممکن است در اجاق گاز سینجر به وجود بیاید روشن نشدن شعله گاز است. این مشکل یکی از مهم ترین و البته خطرناک ترین مشکلات در انواع اجاق گاز ها به شمار می رود.

این مشکل از این جهت خطرناک است که شما ممکن است فکر کنید که شعله روشن شده و پیچ گاز را باز بگذارید در صورتی که شعله روشن نشده و گاز در محیط خانه پخش می شود. اگر با این مشکل مواجه شدید نیازی به نگرانی نیست کافی است که از استفاده از اجاق گاز خود پرهیز کنید و با نمایندگی سینجر در شهر ری تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز سینجر در شهر ری تهران را انجام دهند.

با توجه به حساس بودن تعمیر اجاق گاز سینجر در شهر ری تهران ، شرکت نامدارسرویس از تکنسین هایی بهره می برد که همگی دارای مدرک فنی هستند و تجربه لازم را جهت تعمیر گاز سینجر در شهر ری تهران دارند.

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی سینجر در شهر ری ( جنوب تهران )

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و اجاق گاز در نمایندگی سینجر در شهر ری

شما برای تعمیرات یخچال سینجر در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات سینجر در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال سینجر در شهر ری تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال سینجر

در صورتی‌ که یخچال سینجر شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال سینجر در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات سینجر در شهر ری از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش سینجر بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش اجاق گاز سینجر

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی و اجاق گاز سینجر در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر چهارصد دستگاه تقی آباد هاشم آباد ظهیر آبادمشیریه اسلام آباد مسعودیه افسریه اتابک بیسیم تیر دوقلو شوش طیب مولوی راه آهن گمرک عباسی دوراهی قپان فلاح زمزم نعمت آباد خاوران

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال سینجر در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال سینجر در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال سینجر و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال سینجر و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال سینجر منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید