نمایندگی مجیک در اسلامشهر | تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اسلامشهر تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک (Magic) در اسلامشهر تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی مجیک در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی مجیک یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک (Magic) به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی مجیک نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، آریستون، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... میباشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر لباسشویی در ورامین

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اسلامشهر تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اسلامشهر تهران

نمایندگی مجیک در اسلامشهر

برند مجیک یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تولید لوازم خانگی در جهان به حساب می آید که در کشور جنوبی دفتر مرکزی آن واقع شده است. برند مجیک خیلی زود توانست اسم خود را سر زبان ها بیاندازد و به دلیل قیمت به صرفه و البته کیفیت بالایی که دارد محبوبیت زیادی دارد و در کشور ایران نیز بسیاری از مردم به خرید محصولات مجیک علاقه مند هستند.

شرکت مجیک توانسته است که با تولید دستگاه های متنوع و البته با کیفیت بالا رقیب جدی برای برند های مطرح اروپایی و دیگر برند های مطرح کره ای مثل سامسونگ و ال جی و بوش باشد.

مجیک توانسته است بسیاری از محصولات خانگی از جمله ماشین لباسشویی مجیک، ماشین ظرفشویی مجیک، یخچال و فریزر مجیک، کولر گازی مجیک و حتی آبسردکن مجیک را تولید کند.

 

نمایندگی تعمیرات مجیک در اسلامشهر تهران

نمایندگی مجیک در اسلامشهر با بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر این اطمینان را به شما می دهد که در محل شما تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر انجام شده و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی مجیک در اسلامشهر برای شما عزیزان در نظر گرفته شود.

شرکت نامدارسرویس برای رفاه حال شما عزیزان تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر را در محل برای شما انجام داده و با استفاده از قطعات اورجینال هر گونه عیب و ایرادی دستگاه شما داشته باشد توسط نمایندگی مجیک در اسلامشهر برطرف شده و همان گونه که قبلا هم ذکر شد گارانتی 6 ماه نیز از طرف نمایندگی مجیک در اسلامشهر برای شما در نظر گرفته می شود.

ماشین لباسشویی مجیک و ماشین ظرفشویی مجیک قطعا از جمله پر طرفدار ترین محصولات این برند هستند و با توجه به کیفیت خوبی که دارند همواره مورد توجه مردم کشورمان قرار گرفته است.

 

تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر تهران

در این مقاله نمایندگی مجیک در اسلامشهر سعی دارد تا شما را بیشتر با ماشین لباسشویی مجیک آشنا کند و در صورت خرابی یا به وجود آمدن هر گونه مشکل شما می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر به محل شما اعزام شود.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مبحث و مشکلی که می تواند برای هر لباسشویی نگران کننده باشد بیشتر آشنا کنیم تا در صورت بروز این خرابی ها با نمایندگی مجیک در اسلامشهر تماس گرفته و تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر برای شما عزیزان انجام شود.

 

علل رایج خرابی در ماشین لباسشویی مجیک

اولین موردی که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم آب دادن از زیر ماشین لباسشویی مجیک است. آب دادن از زیر دستگاه برقی مانند ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و حتی یخچال و فریزر مشکلی متداول است که اگر به موقع جهت تعمیر آن اقدام کنید هم هزینه کمتری دارد و هم اینکه مشکلی چندان حادی نخواهد بود اما اگر به این مشکل به موقع رسیدگی نکنید ممکن است مشکل با هزینه بیشتری برطرف شود.

واضح است چون کلیت کارکرد ماشین لباسشویی مجیک با آب است و همین امر می تواند موجب پوسیدگی و فرسودگی  برخی از قطعات دستگاه شما شود و در نتیجه از زیر ماشین لباسشویی مجیک شروع به آب دادن می کند. برای مشخص شدن و بر طرف کردن مشکل دستگاه نیاز مند یک تعمیرکار با تجربه و ماهر هستید تا بتواند خیلی زود به محل نشتی آب برسد.

خوشبختانه شرکت نامدارسرویس از تکنسین هایی بهره می برد که با توجه به مشکل دستگاه می توانند تشخیص های درستی بدهند و با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر را انجام دهند.

تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر توسط نمایندگی مجیک در اسلامشهر در محل انجام شده و با استفاده از قطعات اورجینال هر موقع از شبانه روز که به تکنسین نیاز داشتید می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا از طرف نمایندگی مجیک در اسلامشهر به محل شما کارشناس اعزام شود.

مشکل دیگری که معمولا پس از مدتی برای ماشین های لباسشویی نیز به وجود می آید مشکل سر و صدا و لرزش بیش از حد دستگاه هنگام کار کردن است. ظرفیت ماشین لباسشویی مجیک متفاوت است مثلا این برند 5 کیلویی، 7 کیلویی دارد و اگر حین استفاده از آن دستگاه را بیش از حد سنگین کنیم موقع چرخیدن دیگ و دور خشک کن به دستگاه و قطعات داخلی فشار زیادی وارد می شود که اگر این کار به مرور تکرار شود می تواند باعث به صدا افتادن دستگاه شما شود.

نمایندگی مجیک در اسلامشهر که به خوبی به طرز و نحوه تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر آشنا است این اطمینان را به شما می دهد که در صورت خرابی و صدا دادن زیاد ماشین لباسشویی مجیک شما می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشاس به محل شما اعزام شود.

صدا دادن و لرزش ماشین لباسشویی مجیک قطعا باعث آزرده خاطر شدن شما حین کار کردن دستگاه می شود اما نباید فراموش کرد که اگر با احتیاط بیشتری از دستگاه خود استفاده کنیم مدت زمان بیشتری دستگاه سالم است و دیرتر به صدا دادن می افتد.

نمایندگی مجیک در اسلامشهر که بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر دارد با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران به عنوان مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر در محل برای شما تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر را انجام می دهد.

در بالا 2 تا از عمده ترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی مجیک ذکر شد اما این نکته را فراموش نکنید که موارد خرابی دستگاه ماشین لباسشویی مجیک می تواند بیشتر نیز باشد مانند خرابی درب، تخلیه نکردن و خرابی برد و... که همه این موارد توسط نمایندگی مجیک در اسلامشهر قابل برطرف شدن است و اصلا جای نگرانی وجود ندارد چرا که به محض تماس شما با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر تکنسین به محل شما اعزام شده و پس از بررسی دلیل خرابی دستگاه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اسلامشهر را در محل شما عزیزان انجام می دهد.

این مرکز همچنین نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در ورامین و قرچک را دارا بوده و آماده ارائه خدمات به ساکنین محترم استان تهران بزرگ و حومه میباشد.

 

تعمیر لباسشویی مجیک در محل

شرکت نامدارسرویس که همواره پیشرو در خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوده است با بیش از 10 سال سابقه و بهره بردن از بهترین کارشناسان این اطمینان را به شما می دهد که علاوه بر رضایت شما عزیزان از نحوه خدمت رسانی ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی مجیک در اسلامشهر برای شما در نظر گرفته می شود.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر لباسشویی مجیک در اسلامشهر به صورت تخصصی در محل تعمیر برند های زیر را نیز انجام می دهد:

 سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، آریستون، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی مجیک در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی مجیک و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید