نمایندگی هیتاچی در ورامین و قرچک | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات هیتاچی در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی هیتاچی در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات هیتاچی در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال هیتاچی در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی هیتاچی در ورامین و قرچک تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین
نمایندگی هیتاچی در ورامین و قرچک تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین

خدمات نمایندگی هیتاچی در ورامین

یکی از برند های مطرح ژاپنی در زمینه تولید لوازم خانگی برند هیتاچی است. این برند یکی از قدیمی ترین ها در زمینه تولید لوازم خانگی به حساب می آید که فعالیت خود را از سال 1910 در در ژاپن آغاز کرده است. اگرچه که این برند در داخل کشور در سال های نه چندان دور طرفدار آن چنانی نداشت اما در چند سال اخیر مردم به طور شگفت انگیزی به این برند روی آورده اند که باعث شده تعداد مصرف کنندگان در داخل کشور از برند هیتاچی رو به افزایش باشد.

برند هیتاچی همواره توانسته است که اکثر لوازم خانگی را مانند یخچال فریزر هیتاچی، ماشین لباسشویی هیتاچی، ماشین ظرفشویی هیتاچی و ... را تولید کند که در چند سال اخیر همواره مورد اقبال عموم مردم قرار گرفته است.

نمایندگی هیتاچی در ورامین این شرایط را برای شما مصرف کنندگان عزیز فراهم کرده است که هر موقع از شبانه روز به صورت 24 ساعته می توانید جهت تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین با نمایندگی هیتاچی در ورامین تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی ، تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در ورامین را بدون نیاز به حمل و نقل در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی هیتاچی در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی هیتاچی در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در ورامین

شرکت هیتاچی در چند سال اخیر در تولید دستگاه های خود پیشرفت بسیار زیادی کرده است. تمامی دستگاه های تولید شده هیتاچی اخیرا تمام اتوماتیک هستند و توانسته است با ساخت موتور های اینورتر برای ماشین لباسشویی هیتاچی و یخچال فریزر هیتاچی خود را کاملا با پیشرفت علم و تکنولوژی وفق دهد.

نباید فراموش کرد که شرکت نامدارسرویس از تکنسین هایی بهره می برد که همگی دانش و تجربه لازم را برای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در ورامین و قرچک و تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین و قرچک دارند تا شما عزیزان با خیال آسوده در صورت خرابی دستگاه های خود با نمایندگی هیتاچی در ورامین تماس گرفته تا در اسرع جهت رفع عیب دستگاه های شما اقدام شود.

در ادامه مطلب اما نمایندگی یخچال هیتاچی در ورامین در نظر دارد تا شما عزیزان را با برخی از ایرادات احتمالی در یخچال فریزر هیتاچی آشنا کند که ممکن است برای دستگاه شما هم پیش بیاید. نمایندگی هیتاچی در ورامین با داشتن بهترین تعمیرکاران که تجربه تعمیر یخچال فریزر هیتاچی در ورامین را دارند این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت نیاز برای تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین می توانید با نمایندگی یخچال هیتاچی در ورامینو قرچک تماس بگیرید.

 

1- ارور دادن در یخچال فریزر هیتاچی

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره شد شرکت هیتاچی بسیاری از دستگاه های خود را به صورت اتوماتیک و دیجیتال تولید می کند. هنگامی که دستگاه های دیجیتال تولید می شوند همگی دارای برد می باشند. هنگامی  که دستگاه دیجیتال باشد هر قطعه ای در یخچال فریزر هیتاچی خراب شود با ارور دادن بر روی صفحه نمایش آن معلوم می شود. ارور دادن از جمله ایرادات شایع در دستگاه هیتاچی است.

هنگامی که یخچال فریزر هیتاچی شما ارور می دهد عملکرد آن با خلل مواجه می شود و نمی تواند آن کیفیت خود را داشته باشد. در دستگاه های دیجیتال هر ارور معنی خاص خود را مثلا ممکن است دلیل خرابی برد، خرابی المنت، خرابی موتور و خرابی سنسور و ... باشد که در این صورت شما عزیزان می توانید برای عیب یابی م کارشناسی دستگاه خود با نمایندگی هیتاچی در ورامین تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال هیتاچی در ورامین و قرچک این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که هرگاه دستگاه شما به مشکل ارور دادن برخورد کرد با ارسال تکنسین های خود در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین برای شما عزیزان انجام شود.

 

2- یکسره کار کردن یخچال فریزر هیتاچی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در دستگاه یخچال فریزر هیتاچی شما به وجود بیاید یکسره کار کردن دستگاه است. هنگامی که می گوییم دستگاه به صورت یکسره کار می کند منظور این است که موتور یخچال فریزر هیتاچی شما دائما در حال کار کردن است. هنگامی که چنین اتفاقی برای دستگاه شما بیافتد ممکن است به دلیل سرمای بیش از حدی که تولید می شود وسایل داخل یخچال یخ بزند ، به به دلیل اینکه موتور دائما در حال کار کردن است ممکن است به آن فشار بیاید و موتور دستگاه بسوزد.

هنگامی که متوجه شدید یخچال فریزر هیتاچی شما در حال یکسره کار کردن است می توانید با نمایندگی یخچال فریزر هیتاچی در ورامین تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن حضور در محل شما با عیب یابی و تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین برای شما ، دستگاه شما را همانند روز اول به شما تحویل دهند.

نمایندگی هیتاچی در ورامین علاوه بر شهرستان ورامین ، مناطق اطراف آن را نیز پوشش می دهد لذا شما عزیزان برای تعمیر یخچال هیتاچی در قرچک می توانید با نمایندگی هیتاچی در قرچک تماس گرفته تا کارشناسان ما ضمن حضور در محل شما تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند. علاوه بر این تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در قرچک نیز توسط نمایندگی هیتاچی در قرچک انجام شده تا علاوه بر استفاده از قطعات فابریک و ضمانت 6 ماه نمایندگی هیتاچی در ورامین ، در محل تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در قرچک برای شما عزیزان انجام شود.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی در ورامین

در ادامه مطلب نمایندگی ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین در نظر دارد شما علاوه بر ایرادات احتمالی یخچال فریزر هیتاچی شما را با برخی از ایرادات احتمالی در ماشین لباسشویی هیتاچی نیز آشنا کند که در صورت لزوم جهت تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین و قرچک با نمایندگی هیتاچی در ورامین تماس بگیرید.

 

1- نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی هیتاچی

ساز و کار همه ی ماشین های لباسشویی برای شستن و تمیز کردن لباس ها چرخیدن دیگ است. هنگامی که دیگ می چرخد ، با چرخش خود و گردش آب و مواد شوینده باعث تمیز شدن لباس ها می شود به همین دلیل است هنگامی که دیگ ماشین لباسشویی هیتاچی نمی چرخد عملا کار خود را به درستی انجام نداده و باعث نشستن لباس ها می شود.

هنگامی که دیگ نمی چرخد باید توسط یه کارشناس از نمایندگی ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین بررسی شود که چرا دیگ دستگاه نمی چرخد. دلیل نچرخیدن می تواند خرابی دیگ، شفت و حتی خرابی برد باشد که دیگ دستگاه نمی چرخد لذا باید توسط نمایندگی ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین دستگاه عیب یابی و  تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین برای شما عزیزان انجام شود.

 

2- تخلیه نکردن و آب جمع شدن در ماشین لباسشویی هیتاچی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی هیتاچی شما پیش بیاید تخلیه نکردن آب و گاهی اوقات این مشکل به وجود می آید که دستگاه خاموش است اما داخل دیگ دستگاه آب جمع می شود. تخلیه نکردن عملا باعث می شود که کار ماشین لباسشویی هیتاچی نیمه تمام بماند.

هنگامی که دستگاه روی مرحله تخلیه کردن می رود اگر آب دستگاه تخلیه نشود تمام لباس ها خیس باقی می ماند و ادامه مراحل دستگاه انجام نمی شود. گاهی اوقات نیز ممکن است هنگامی که دستگاه خاموش است آب داخل آن جمع شود و اگر شما منزل نباشید ممکن است مقدار آب زیاد باشد و از داخل دستگاه به بیرون سرازیر شود و سایر لوازم شما را خیس کند.

هر کدام از این مشکلات برای دستگاه ماشین لباسشویی هیتاچی شما پیش آمد جای نگرانی نیست چرا که تکنسین های ما از تجربه و دانش لازم برخوردار هستند که بتوانند به درستی عیب دستگاه را تشخیص داده و بدون نیاز به جا به جایی تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین و قرچک را برای شما انجام داده و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی ماشین لباسشویی هیتاچی در ورامین برای شما عزیزان لحاظ شود.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی هیتاچی در محل کار و منزل

در ادامه نیز لازم به ذکر است که شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد لذا شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات لوازم خانگی خود به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند. علاوه بر تعمیرات برند هیتاچی برند های زیر نیز به صورت کاملا تخصصی توسط تکنسین های شرکت نامدارسرویس انجام می شود.

یخچال سیلوان- یخچال یخساران- یخچال سینجر- یخچال فیلور- یخچال الکترواستیل و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی هیتاچی در ورامین

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی هیتاچی در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال هیتاچی در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات هیتاچی در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال هیتاچی

در صورتی‌ که یخچال هیتاچی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال هیتاچی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش هیتاچی بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیتاچی

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی هیتاچی در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال هیتاچی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال هیتاچی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال هیتاچی و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال هیتاچی و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال هیتاچی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید