تعمیر لباسشویی آریستون ورامین | نمایندگی آریستون در ورامین

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران و ورامین

تعمیر لباسشویی آریستون در قرچک و ورامین، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی آریستون یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در ورامین و قرچک و تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی آریستون نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون ورامین تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون ورامین تهران

نمایندگی آریستون در ورامین

برند آریستون از جمله برند های اروپایی است که سالیان زیادی است به کشور ایران وارد و به فروش می رسد که هموار توانسته است خریداران خود را راضی نگه دارد.

آریستون ساخت کشور ایتالیا است که از سال 1911 در کشور ایتالیا شروع به فعالیت کرد و از زیر مجموعه های برند ایندزیت به حساب می آید که پس از سالیان درازی توانست از زیر مجموعه ایندزیت خارج و خود به صورت مستقل شروع به فعالیت و ساخت لوازم خانگی و صادرات آن کند.

آریستون توانست رفته رفته خود را به عنوان یک برند قوی در صنعت لوازم خانگی مطرح کند و همینطور توانسته است که با ارتقاع دستگاه های خود اکثر لوازم خانگی مورد نیاز یک خانه را تولید کند که از جمله آن ها می توان به ماشین لباسشویی آریستون، ماشین ظرفشویی آریستون، پکیج آریستون و یخچال و فریزر آریستون اشاره کرد که همه این دستگاه ها قابلیت رقابت با برند های مطرح را دارند چرا که دارای کیفیت بالا و مطلوبی هستند.

نماینگی تعمیرات آریستون در ورامین تهران

نامدارسرویس که پیشرو در خدمات و تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود به عنوان نمایندگی آریستون در ورامین با داشتن تکنسین هایی که تجربه و مهارت لازم را جهت باز و بست کردن دستگاه های آریستون و همچنین توانایی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین را دارند سعی دارد با ارائه خدمات برتر بدون نیاز به حمل و نقل تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین را انجام می دهند.

در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی آریستون به عنوان نمایندگی آریستون در ورامین آشنا کنیم و راه حل تعمیر لباسشویی آریستون در ورامین را برای شما عزیزان عنوان کنیم:

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون:

بدون شک یکی از محصولات برتر و با کیفیت برند آریستون که توانسته است در این سال ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد ماشین لباسشویی آریستون است.

ماشین لباسشویی آریستون همواره یکی از به روز ترین دستگاه هایی است که توسط این شرکت تولید می شود و متناسب با نیاز مردم به بازار عرضه می گردد.

اما به هر صورت احتمال ایجاد خرابی در هر دستگاهی وجود دارد و در ماشین لباسشویی آریستون نیز این احتمال وجود دارد که به عنوان نمایندگی آریستون در ورامین سعی داریم در این مطلب به برخی از موارد خرابی آن اشاره کنیم:

1- عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی آریستون

نچرخیدن دیگ لباسشویی ها همواره یکی از عیوبی است که در این دستگاه ها پدید می آید که اگر این عیب به وجود بیاید به نوعی می توان گفت که دیگر نمی توان از دستگاه لباسشویی استفاده کرد چرا که امکان شستن لباس ها در این صورت وجود ندارد و باید جهت تعمیر لباسشویی آریستون در ورامین اقدام نمایید.

این مشکل هم میتواند یک مشکل نسبتا پر خرج و پر دردسر و هم می تواند یک مشکل جزئی در دستگاه شما باشد اما به هر صورت باید دستگاه شما باز شده و عیب یابی شود تا دوباره امکان استفاده از دستگاه برای شما میسر شود.

نامدارسرویس که به صورت تخصصی به تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین می پردازد با بهره گیری از تعمیرکاران مطمئن و با تجربه این امکان را دارد تا شما عزیزان با خیال راحت به نمایندگی آریستون در ورامین تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین را بسپارید.

2- آب جمع شدن داخل دیگ ماشین لباسشویی آریستون

این مشکل نیز یکی از مشکلاتی است که گاها برای لباسشویی ها به وجو می آید که اگر این اتفاق زمانی رخ دهد که کسی خانه نباشد می تواند خسارت وارد شده را دو چندان کند زیرا که آب از داخل دیگ به بیرون سرازیر می شود.

در این صورت نیز باید با نمایندگی آریستون در ورامین تماس بگیرید تا در اولین زمان ممکن تکنسین شرکت نامدارسرویس در محل شما حاضر شده و جهت رفع عیب و تعمیر لباسشویی آریستون در ورامین اقدام نماید تا از ایجاد مشکلات بعدی و جدی تر نیز جلوگیری شود.

3- ظاهر شدن ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی آریستون

ارور دادن دستگاه های برقی امروزه یکی از متداول ترین و در عین حال می تواند یکی از پیچیده ترین مشکلاتی باشد که برای دستگاه های برقی و دیجیتال پیش می آید. معمولا ارور هایی که روی صفحه نمایش ظاهر می شود از خرابی یکی از قطعات داخلی دستگاه حکایت دارد که آن قطعه خراب شده است و امکان عملکرد مفید و مثبت خود را ندارد که انجام دهد.

زمانی که ماشین های لباسشویی ارور می دهند دیگر امکان کار کردن آن ها وجود ندارد تا دلیل ارور مشخص و مشکل آن رفع نشود. لذا در همین راستا نامدارسرویس که دارای تکنسین هایی است که همگی تجربه لازم را دارند تا انواع ارور های ماشین لباسشویی آریستون را بررسی کنند و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین را به عنوان نمایندگی آریستون در ورامین انجام می دهند.

در بالا سعی کردیم تعدادی از موارد خرابی های احتمالی ماشین لباسشویی آریستون را جهت تعمیر لباسشویی آریستون در ورامین متذکر شویم اگرچه که خرابی های دیگری نظیر تخلیه نکردن آب، خرابی خشک کن، لرزش زیاد حین کار کردن ماشین لباسشویی آریستون و ... از جمله خراب هایی است که در ماشین لباسشویی آریستون به وجود می آید.

تعمیر لباسشویی آریستون در ورامین تهران

نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی است این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با ارائه گارانتی 6ماه تعمیر به عنوان نمایندگی آریستون در ورامین در صورت بروز هر گونه خرابی و عیب در دستگاه خود جهت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در ورامین می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر لباسشویی آریستون در ورامین برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می نماید:

سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی آریستون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی آریستون و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید