نمایندگی آریستون در شهر ری ( جنوب تهران ) | 02144474632

نمایندگی تعمیرات آریستون در جنوب تهران ( شهر ری )

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی آریستون در شهر ری و جنوب تهران

نمایندگی آریستون در شهر ری و جنوب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات آریستون در شهر ری و جنوب تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات لباسشویی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی آریستون در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، هاردستون، سینجر، مجیک، الکترواستیل ،یخساران، حایر، امرسان، هیمالیا، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، سپهر الکتریک، دونار، هیتاچی، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر لباسشویی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی آریستون در شهر ری و جنوب تهران تعمیر لباسشویی و یخچال آریستون در شهر ری و جنوب تهران
نمایندگی آریستون در شهر ری و جنوب تهران تعمیر لباسشویی و یخچال آریستون در شهر ری و جنوب تهران

خدمات نمایندگی آریستون در شهر ری

برند آریستون از جمله برند های اروپایی است که سالیان زیادی است به کشور ایران وارد و به فروش می رسد که هموار توانسته است خریداران خود را راضی نگه دارد.

آریستون ساخت کشور ایتالیا است که از سال 1911 در کشور ایتالیا شروع به فعالیت کرد و از زیر مجموعه های برند ایندزیت به حساب می آید که پس از سالیان درازی توانست از زیر مجموعه ایندزیت خارج و خود به صورت مستقل شروع به فعالیت و ساخت لوازم خانگی و صادرات آن کند.

آریستون توانست رفته رفته خود را به عنوان یک برند قوی در صنعت لوازم خانگی مطرح کند و همینطور توانسته است که با ارتقاع دستگاه های خود اکثر لوازم خانگی مورد نیاز یک خانه را تولید کند که از جمله آن ها می توان به ماشین لباسشویی آریستون، ماشین ظرفشویی آریستون، پکیج آریستون و یخچال و فریزر آریستون اشاره کرد که همه این دستگاه ها قابلیت رقابت با برند های مطرح را دارند چرا که دارای کیفیت بالا و مطلوبی هستند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی آریستون در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر می توانید با نمایندگی آریستون در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر ماشین لباسشویی حایر در جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نامدارسرویس که پیشرو در خدمات و تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود به عنوان نمایندگی آریستون در شهر ری با داشتن تکنسین هایی که تجربه و مهارت لازم را جهت باز و بست کردن دستگاه های آریستون و همچنین توانایی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری را دارند سعی دارد با ارائه خدمات برتر بدون نیاز به حمل و نقل تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری را انجام می دهند.

در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی آریستون به عنوان نمایندگی آریستون در شهر ری آشنا کنیم و راه حل تعمیر لباسشویی آریستون در شهر ری را برای شما عزیزان عنوان کنیم:

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری

بدون شک یکی از محصولات برتر و با کیفیت برند آریستون که توانسته است در این سال ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد ماشین لباسشویی آریستون است.

ماشین لباسشویی آریستون همواره یکی از به روز ترین دستگاه هایی است که توسط این شرکت تولید می شود و متناسب با نیاز مردم به بازار عرضه می گردد.

اما به هر صورت احتمال ایجاد خرابی در هر دستگاهی وجود دارد و در ماشین لباسشویی آریستون نیز این احتمال وجود دارد که به عنوان نمایندگی آریستون در شهر ری سعی داریم در این مطلب به برخی از موارد خرابی آن اشاره کنیم:

 

1- عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی آریستون

نچرخیدن دیگ لباسشویی ها همواره یکی از عیوبی است که در این دستگاه ها پدید می آید که اگر این عیب به وجود بیاید به نوعی می توان گفت که دیگر نمی توان از دستگاه لباسشویی استفاده کرد چرا که امکان شستن لباس ها در این صورت وجود ندارد و باید جهت تعمیر لباسشویی آریستون در شهر ری و جنوب تهران اقدام نمایید.

این مشکل هم میتواند یک مشکل نسبتا پر خرج و پر دردسر و هم می تواند یک مشکل جزئی در دستگاه شما باشد اما به هر صورت باید دستگاه شما باز شده و عیب یابی شود تا دوباره امکان استفاده از دستگاه برای شما میسر شود.

نامدارسرویس که به صورت تخصصی به تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری می پردازد با بهره گیری از تعمیرکاران مطمئن و با تجربه این امکان را دارد تا شما عزیزان با خیال راحت به نمایندگی آریستون در شهر ری تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری و جنوب تهران را بسپارید.

 

2- آب جمع شدن داخل دیگ ماشین لباسشویی آریستون

این مشکل نیز یکی از مشکلاتی است که گاها برای لباسشویی ها به وجو می آید که اگر این اتفاق زمانی رخ دهد که کسی خانه نباشد می تواند خسارت وارد شده را دو چندان کند زیرا که آب از داخل دیگ به بیرون سرازیر می شود.

در این صورت نیز باید با نمایندگی آریستون در شهر ری تماس بگیرید تا در اولین زمان ممکن تکنسین شرکت نامدارسرویس در محل شما حاضر شده و جهت رفع عیب و تعمیر لباسشویی آریستون در شهر ری اقدام نماید تا از ایجاد مشکلات بعدی و جدی تر نیز جلوگیری شود.

 

3- ظاهر شدن ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی آریستون

ارور دادن دستگاه های برقی امروزه یکی از متداول ترین و در عین حال می تواند یکی از پیچیده ترین مشکلاتی باشد که برای دستگاه های برقی و دیجیتال پیش می آید. معمولا ارور هایی که روی صفحه نمایش ظاهر می شود از خرابی یکی از قطعات داخلی دستگاه حکایت دارد که آن قطعه خراب شده است و امکان عملکرد مفید و مثبت خود را ندارد که انجام دهد.

زمانی که ماشین های لباسشویی ارور می دهند دیگر امکان کار کردن آن ها وجود ندارد تا دلیل ارور مشخص و مشکل آن رفع نشود. لذا در همین راستا نامدارسرویس که دارای تکنسین هایی است که همگی تجربه لازم را دارند تا انواع ارور های ماشین لباسشویی آریستون را بررسی کنند و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری را به عنوان نمایندگی آریستون در شهر ری و جنوب تهران انجام می دهند.

در بالا سعی کردیم تعدادی از موارد خرابی های احتمالی ماشین لباسشویی آریستون را جهت تعمیر لباسشویی آریستون در شهر ری متذکر شویم اگرچه که خرابی های دیگری نظیر تخلیه نکردن آب، خرابی خشک کن، لرزش زیاد حین کار کردن ماشین لباسشویی آریستون و ... از جمله خراب هایی است که در ماشین لباسشویی آریستون به وجود می آید.

نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی است این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با ارائه گارانتی 6ماه تعمیر به عنوان نمایندگی آریستون در شهر ری در صورت بروز هر گونه خرابی و عیب در دستگاه خود جهت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید.

 

مرکز تعمیرات یخچال فریزر آریستون در شهر ری

در ادامه این مطلب اما نمایندگی آریستون در شهر ری در نظر دارد تا شما را با یخچال فریزر آریستون نیز آشنا کند تا صورت بروز هر گونه خرابی بتوانید با نمایندگی یخچال آریستون در شهر ری تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر آریستون در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

1- ارور دادن در یخچال فریزر آریستون

همانطور که قبلا که هم اشاره شد شرکت آریستون همواره در طول فعالیت خود سعی داشته که دستگاه های به روز تولید کند لذا یخچال فریزر آریستون نیز از این قاعده جدا نبوده. شرکت آریستون توانسته است که یخچال فریزر آریستون را به صورت کاملا دیجیتال ساخته و به بازار روانه کند لذا در دستگاه های دیجیتال هنگامی که کوچکترین مشکلات نیز به وجود بیاید با نمایش یک ارور خبر از خرابی در یخچال فریزر آریستون می دهد.

از خرابی هایی که ممکن است باعث ارور دادن در یخچال فریزر آریستون بشود را می توان به خرابی برد، خرابی فن، خرابی خرابی سنسور، خرابی موتور و ... اشاره کرد و به طور کل می توان گفت که هر قطعه ای که در یخچال فریزر آریستون خراب شود با نمایش یک ارور روی صفحه دیجیتال آن خرابی آن را اعلام می کند. هنگامی که یخچال فریزر آریستون ارور می دهد باید توسط کارشناس نمایندگی یخچال آریستون در شهر ری و جنوب تهران بررسی شود چرا که اگر تشخیص در جهت تعمیر یخچال آریستون در شهر ری درست نباشد عملا مشکل برطرف نشده و خرابی همچنان باقی می ماند.

در همین جهت تعمیرکارانی که در نمایندگی آریستون در شهر ری حضور دارند از دانش و تجربه کافی جهت تعمیر یخچال آریستون در شهر ری و جنوب تهران برخوردار هستند به همین دلیل هر مشکلی که یخچال فریزر آریستون داشته باشد را برطرف کرده که همانند روز اول بتوانید از آن استفاده کنید.

 

2- یکسره کار کردن یخچال فریزر آریستون

یکی دیگر از مشکلاتی که عموما در یخچال فریزر ها به وجود می آید یکسره کار کردن دستگاه است. یخچال فریزر آریستون نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است مدتی پس از استفاده از دستگاه موتور دستگاه به صورت یکسره کار کند. مشکل یکسره کار کردن یکی از مشکلاتی است بایستی در اولین فرصت جهت تعمیر یخچال آریستون در شهر ری اقدام کنید چرا که موتور دستگاه بدون اینکه OFF کند در حال کار کردن است.

به همین دلیل هم به موتور دستگاه فشار می آید و هم مصرف برق بالا می رود و هم اینکه به دلیل سرمای زیاد تولید شده ممکن است مواد غذایی داخل یخچال یخ بزند به همین دلیل باید این مشکل برطرف شود. مشکل یکسره کار کردن در یخچال فریزر آریستون نیز بایستی توسط کارشناس مربوط به نمایندگی یخچال فریزر آریستون در شهر ری بررسی شود چرا که دلایل مختلفی وجود دارد تا باعث شود یخچال فریزر آریستون به صورت یکسره کار کند به همین دلیل کارشناسی دقیقی باید صورت بگیرد تا تعمیر یخچال فریزر آریستون در شهر ری انجام شود تا شما عزیزان بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

از مزایای استفاده از نمایندگی یخچال آریستون در شهر ری این است که تعمیرکاران در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما ، با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه تعمیر یخچال آریستون در شهر ری را برای شما عزیزان انجام می دهند و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی آریستون در شهر ری برای شما عزیزان در نظر گرفته می شود.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی آریستون در محل

شرکت نامدارسرویس که خدمات پس از فروش آریستون در شهر ری را عهده دار است به صورت سیار ، تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در جنوب تهران و تعمیر یخچال آریستون در جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام می دهد تا شما عزیزان بتوانید از خدمات نمایندگی آریستون در جنوب تهران بهره مند شوید همچنین اگر تعمیر یخچال آریستون در جنوب تهران و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در جنوب تهران از طرف نمایندگی آریستون در جنوب تهران برای شما انجام شود ضمانت 6 ماه نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری و تعمیر یخچال آریستون در شهر ری به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر می نماید:

یخچال سیلوان- یخچال فیلور- یخچال هاردستون- لباسشویی زیرووات- لباسشویی اوشن- لباسشویی بکو و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی آریستون در شهر ری ( جنوب تهران )

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی آریستون در شهر ری

شما برای تعمیرات لباسشویی آریستون در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات آریستون در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در شهر ری تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آریستون در شهر ری و جنوب تهران

در صورتی‌ که یخچال آریستون شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال آریستون در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ری از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش آریستون بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آریستون در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی آریستون در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر چهارصد دستگاه تقی آباد هاشم آباد ظهیر آبادمشیریه اسلام آباد مسعودیه افسریه اتابک بیسیم تیر دوقلو شوش طیب مولوی راه آهن گمرک عباسی دوراهی قپان فلاح زمزم نعمت آباد خاوران

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال آریستون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال آریستون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی آریستون و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی آریستون و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال آریستون منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید