نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و ورامین

نمایندگی تعمیر لباسشویی در ورامین، تهران و قرچک برای برند ال جی، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی ال جی یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در ورامین و قرچک و تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی ال جی نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین تهران
نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین تهران

نمایندگی ال جی در ورامین

برند محبوب و مطرح ال جی ( LG ) که سالیان درازی است به فعالیت در ساخت وسایل برقی و الکترونیکی مشغول است همواره دستگاه های تولید شده توسط این شرکت جزء برترین و با کیفیت ترین دستگاه های تولید شده است و کمتر برندی می تواند در صنعت لوازم خانگی با برند ال جی رقابت کند.

شرکت ال جی در سال 1958 در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است تا به امروز فعالیت خود را ادامه دهد. در حال حاضر این مجموعه بیش از 80 هزار نفر کارمند دارد و توانسته است هم در ساخت لوازم الکترونیکی مثل گوشی های هوشمند و تبلت موفق عمل کند و هم در ساخت لوازم خانگی جزء برند های قدرتمند در این صنعت باشد.

لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت ال جی بسیار گسترده و وسیع است اما می توان از جمله دستگاه های تولید شده توسط این شرکت که هم پرطرفدار و هم با کیفیت هستند را ماشین لباسشویی ال جی، ظرفشویی ال جی، یخچال و فریزر ال جی، ساید بای ساید ال جی، جارو برقی ال جی و ... نام برد که هرکدام از این موارد نیز مدل های متنوعی دارند که همین تنوع باعث شده است مشتریانی که در سراسر جهان می خواهند از برند ال جی خرید کنند برای هر محصول مدل های متنوعی را مشاهده کنند.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین تهران

شرکت نامدارسرویس که همواره سعی بر این داشته تا با بهره گیری از مجرب ترین تکنسین ها و تعمیرکاران رفاه حال شما عزیزان را فراهم کند به عنوان نمایندگی ال جی در ورامین این امکان را برای شما عزیزان مهیا کرده تا بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه در محل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین را برای شما انجام دهیم.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ماشین لباسشویی ال جی و تعدادی از موارد خرابی آن آشنا کنیم تا اگر شما هم ماشین لباسشویی ال جی دارید در صورت بر خورد با هر یک از موارد یاد شده می توانید با نمایندگی ال جی در دروامین تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده توسط ال جی لباسشویی های آن است که سالیان طولانی است که جزء بهترین ها در دنیا به حساب می آید و طرفداران فراوانی در سراسر جهان از جمله کشورمان ایران دارد. البته که ممکن است پس از چند سال استفاده کردن از ماشین لباسشویی ال جی به مشکل بخورد و نیاز به تعمیر و یا سرویس داشته باشد.

نامدارسرویس با داشتن کادری مجرب این اطمینان را به شما می دهد که می توانیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت قطعات استفاده شده تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهیم.

در ادامه مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از موارد خرابی در ماشین لباسشویی ال جی آشنا کنیم که احتمالا برای آنهایی که از برند ال جی استفاده می کنند این مشکلات آشنا تر است:

 

1- تمیز نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی ال جی

تمیز نشدن لباس ها یکی از مشکلاتی است که می تواند برای استفاده کنندگان از ماشین های لباسشویی نارحت کننده باشد و باعث شود که یک لباس دو یا چند بار شسته شود تا کاملا لک های آن از بین برود.

این مشکل گاهی اوقات در ماشین لباسشویی ال جی نیز رخ می دهد که جای هیچ نگرانی نیست زیرا شما عزیزان می توانید با نمایندگی ال جی در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های نامدارسرویس در اسرع وقت حاضر شده و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین را همراه با گرانتی 6 ماهه برای شما عزیزان انجام بدهند.

 

2- ارور دادن در ماشین لباسشویی ال جی

شرکت ال جی همواره در تکنولوژی و صنعت پیشرو بوده است و با پیشرف علم و تکنولوژی بیشتر لباسشویی های تولید توسط شرکت ال جی به صورت صفحه دیجیتال و اتومات هستند که هم کیفیت بیشتری دارند و هم آب کمتری استفاده می کنند اما گاهی اوقات هنگامی شما می خواهید از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید یک خطا یا اصطلاحا ارور روی صفحه دیجیتال لباسشویی شما ظاهر می شود که اجازه انجام کار را به دستگاه شما نمی دهد. هر کدام از ارور های ظاهر شده در دستگاه های مختلف معنی متفاوتی دارد که تکنسین باید بایستی به بانک ارور های خود مراجعه کند تا بتواند تشخیص درست برای رفع عیب دستگاه شما بکند.

نمایندگی ال جی در ورامین که به صورت تخصصی به تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین می پردازد می تواند بهترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین باشد لذا در صورت نیاز می توانید با نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار ما در محل شما حاضر شود.

 

3- بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی

یکی از اتفاقاتی که می تواند به راحتی کار کرد لباسشویی شما را مختل کند خرابی  درب ماشین لباسشویی ال جی است زیرا درب آن بسته نمی شود یا پس از پایان کار لباسشویی درب آن باز نمی شود که در هر 2 صورت کار کرد دستگاه شما مختل شده و نمی توانید از لباسشویی خود استفاده کنید.

یک تذکر جدی که باید شما عزیزان جدی بگیرید این است که هنگام پایان کار ماشین لباسشویی ال جی درب آن باز نشد به هیچ عنوان فشار زیاد بر روی دستگیره درب آن وارد نکیند زیرا این کار باعث می شود دستگیره درب شما نیز بشکند و هزینه شما دو چندان شود. در صورت بروز همچین مشکلی باید یک تعمیرکار با تجربه به سراغ دستگاه شما بیاید.

نامدارسرویس که به صورت تخصصی به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین می پردازد و همچنین نمایندگی ال جی در ورامین است می توانید بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه خود در محل زندگی شما تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین صورت پذیرد و بتوانید همانند گذشته و بدون مشکل از ماشین لباسشویی ال جی خود استفاده کنید.

در مواردی که بالا متذکر شدیم تنها تعدادی از موارد عیب و خرابی ماشین لباسشویی ال جی بود و موارد متعدد دیگری مثل خرابی خشک کن، خرابی لاستیک درب، خرابی برد و... نیز در ماشین لباسشویی ال جی پدید می آید که در آن صورت نیز باید با نمایندگی ال جی در ورامین تماس بگیرید تا با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی 6 ماهه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین نیز برای شما انجام گردد.

 

تعمیر لباسشویی ال جی در محل

شرکت نامدارسرویس نیز که توانسته به پشتوانه سال ها حضور در عرصه تعمیرات لوازم خانگی این اطمینان را به شما بدهد که ما در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب تعمیر لباسشویی ال جی در ورامین را برای شما انجام دهند تا به عنوان نمایندگی ال جی در ورامین دستگاه شما همانند روز اول کارایی داشته باشد و نیاز شما را برطرف کند.

نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در ورامین توانسته که تعمیر برند های زیر را در محل برای شما عزیزان فراهم کند:

 سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی ال جی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی ال جی و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید