نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر با گارانتی 180 روزه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت (Indesit) در اسلامشهر

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی ایندزیت یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی اندزیت (Indesit) به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی ایندزیت نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، آریستون، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر لباسشویی در ورامین

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر
نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر

نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر

یکی از برند های ایتالیایی که سابقه طولانی در ساخت لوازم خانگی دارد برند ایندزیت است. این شرکت جزء پیشرفته ترین شرکت ها در تولید لوازم خانگی است و توانسته است در این سال ها پیشرفت خیلی خوبی در این زمینه داشته باشد

تا جایی که این برند اروپایی توانسته است ماشین لباسشویی ایندزیت، ماشین ظرفشویی ایندزیت، یخچال و فریزر ایندزیت و مایکروفر ایندزیت را تولید کند و همچنین توانسته است محصولات تولید شده را به کشور های دیگر صادر کند. در عین حال دستگاه های شرکت ایندزیت دارای کیفیت بالایی هستند و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از محصولات ایندزیت راضی نباشد.

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در اسلامشهر

نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی دارد با داشتن تکنسین های ماهر این امکان را برای شما فراهم کرده است که علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر در محل ضمانت 6 ماه را نیز برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر در نظر بگیرد.

نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر که به صورت فعال و حرفه ای به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر مشغول است سعی کرده است که با تکنسین هایی کار کند که تجربه لازم را در امر تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر داشته باشند و با کمترین هزینه در محل مشکل شما را برطرف کند.

 

تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر

ماشین لباسشویی ایندزیت بدون شک یکی از بهترین لباسشویی های داخل بازار است و توانسته است به دلیل کیفیت بالایی که دارد با رقبای نامدار خود رقابت کند. ماشین لباسشویی ایندزیت در طول مدت استفاده از آن کمتر به مشکل می خورد و همین امر باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.

ماشین لباسشویی ایندزیت دارای 2 نوع می باشد که یک نوع که قدیمی تر است نوع تایمری آن است و دیگری که جدیدتر  نیز می باشد نوع دیجیتال آن است که حتی می توان گفت که مدل دیجیتال آن از جمله ماشین های لباسشویی بسیار پر قدرت و با کیفیت در بازار است.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر دارد این اطمینان را به شما می دهد که نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید و نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر را در محل شما انجام می دهد و دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه خود ندارید.

در ادامه مطلب به عنوان نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر می خواهیم شما را بیشتر با ماشین لباسشویی ایندزیت آشنا کنیم تا در صورت خرابی احتمالی با نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اولین فرصت کارشناس ما به محل شما اعزام شده و مشکل پیش آمده را بررسی و تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام دهد.

 

لرزش و صدا دادن ماشین لباسشویی ایندزیت حین کار کردن

قطعا یکی از مواردی که دیر یا زود به عنوان خرابی به سراغ ماشین لباسشویی شما می آید لرزش شدید و یا صدا دادن غیر متعارف ماشین لباسشویی ایندزیت است. صدا دادن ماشین لباسشویی دلایل متعددی  دارد ولی اگر حین استفاده از لباسشویی بیش از حد آن را سنگین نکنیم قطعا این مشکل دیرتر به وجود می آید و یا اگر هم به وجود آمد هزینه تعمیر آن کمتر است.

اگر احساس کردید که صدای ماشین لباسشویی ایندزیت شما هنگام کار کردن تغییر کرد یا هنگام چرخیدن دیگ لرزش و صدای زیادی داشت لازم است تا شما با نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و به بررسی علت این مشکل بپردازند.

قطعا امروزه همه افراد به دنبال راه حلی هستند تا هزینه تعمیرات لوازم خانگی آن ها کمتر شود به همین دلیل شرکت نامدارسرویس در تلاش است تا با بهره مند بودن از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای هزینه تعمیرات را کاهش داده و با استفاده از قطعات اورجینال به بهترین شکل ممکن تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

خرابی خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت

خشک نکردن لباس ها توسط ماشین های لباسشویی قطعا به معنای نیمه کار کردن ماشین لباسشویی است چرا که بعد از خارج کردن لباس ها از ماشین لباسشویی ایندزیت با لباس ها را خشک کرد. به همین خاطر اگر دیدید که ماشین لباسشویی ایندزیت بروی برنامه خشک کن نمی رود و یا هنگام اتمام کار کرد آن لباس ها آب زیادی دارند به معنای خرابی خشک کن دستگاه شما است.

در همین راستا باید با نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه برای بررسی خرابی و تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر به محل شما عازم شود.

شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیر انواع لوازم خانگی است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا در صورت نیاز می توانید با نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر تماس بگیرید تا جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر شما عزیزان اقدام شود.

 

خرابی درب ماشین لباسشویی ایندزیت

گاهی اوقات است که شما درب ماشین لباسشویی ایندزیت را می بندید اما به دلیل ارور دادن دستگاه شما نمی توانید برنامه خود را اجرا کنید و عملا امکان شست و شو برای ماشین لباسشویی ایندزیت شما وجود ندارد به همین دلیل باید تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر توسط نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر برای شما شکل بگیرد تا بتوانید همانند قبل از دستگاه خود استفاده کنید.

البته خرابی درب تنها معطوف به ارور دادن آن نیست گاهی اوقات دستگیره درب می شکند و گاهی اوقات هنگام تمام شدن کار ماشین لباسشویی ایندزیت درب دستگاه باز نمی شود که همه این موارد نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر دارد که این کار تنها توسط نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر صورت می گیرد.

 

تعمیر لباسشویی ایندزیت در محل

در بالا سعی شد شما را کمی با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی ایندزیت به عنوان نمایندگی مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر آشنا کنیم که هرگاه و هر موقع از شبانه روز نیاز به تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر داشتید می توانید با نمایندگی مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر تماس بگیرید تا از خدمات شرکت نامدارسرویس بهره مند شوید.

شرکت نامدارسرویس به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر به صورت کاملا تخصصی انجام شده و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی ایندزیت در اسلامشهر نیز صادر می گردد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در اسلامشهر برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می کند.

سامسونگ، زیرووات، آریستون، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی ایندزیت در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی ایندزیت و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید