نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر

نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس (Hisense) در اسلامشهر

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی هایسنس یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی هایسنس (Hisense) به عنوان تعمیر لباسشویی در ورامین و شهر های دیگر به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی هایسنس نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، آریستون، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر
نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر

نمایندگی هایسنس در اسلامشهر تهران

امروزه تعداد برند هایی که لوازم خانگی تولید می کنند رو به افزایش است اما شرکت هایی که بتوانند لوازم با کیفیت تولید کنند کم است. شرکت هایسنس اما جزء آن دسته از برند هایی است که توانسته در زمان فعالیت خود دستگاه های با کیفیتی تولید کند و علاوه بر بازار کشور چین به بسیاری از کشور های جهان نیز تولیدات خود را صادر کند و طرفداران زیادی را نیز با خود همراه کند.

نمایندگی هایسنس در اسلامشهر این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هرگاه ماشین لباسشویی هایسنس شما به ایرادی برخورد کرد و نیاز به سرویس داشت می توانید جهت تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر با نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما سریعا از نمایندگی هایسنس در اسلامشهر به محل شما اعزام شده و تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر را انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات هایسنس در اسلامشهر

شرکت هایسنس علاوه بر ماشین لباسشویی توانسته است بسیاری از دستگاه های لوازم خانگی را تولید کند از جمله یخچال و فریزر هایسنس، ماشین ظرفشویی هایسنس و تلویزیون هایسنس.

شرکت هایسنس از جمله برند های پیشگام در استفاده از موتور های اینورتر است که امروزه با توجه به بحران مصرف برق و پیشرفت علم و تکنولوژی طرفداران استفاده از موتور های اینورتر در سر تا سر دنیا رو به افزایش است به همین جهت دستگاه های اینورتر هایسنس بیش از پیش طرفدار دارد.

نمایندگی هایسنس در اسلامشهر یکی از مراکزی است که سعی کرده با روی کار آوردن تکنسین های جوان اما با تجربه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کند که در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر می توانید با نمایندگی هایسنس در اسلامشهر تماس بگیرید تا بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود در محل تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر صورت بگیرد و شما عزیزان رضایت حداکثری را از نمایندگی هایسنس در اسلامشهر داشته باشید.

 

تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر

این مطلب قرار است تا شما را با مشکلات احتمالی که در ماشین لباسشویی هایسنس به وجود می آید آشنا کند که البته با توجه به وجود نمایندگی هایسنس در اسلامشهر اصلا جای نگرانی نیست چرا که اگر لباسشویی شما به مشکل خورد می توانید با نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما به محل شما اعزام شود و با بررسی مشکل پیش آمده تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام دهد.

مشکلاتی که اساسا در ماشین های لباسشویی به وجود می آید تقریبا به هم شباهت دارند اما راهکار های برای تعمیر آن ها متفاوت است که نمایندگی هایسنس در اسلامشهر این اطمینان را به شما می دهد که در صورت خرابی دستگاهتان می توانید با نمایندگی هایسنس در اسلامشهر تماس بگیرید تا جهت تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر برای شما عزیزان اقدام شود.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی هایسنس

مشکل روشن نشدن هر دستگاه برقی قطعا صاحب آن را بسیار آزرده خاطر خواهد کرد چون عملا به هیچ عنوان دیگر امکان استفاده از دستگاه وجود ندارد و در این صورت حتما باید کارشناس متخصص برای تعمیر دستگاه رجوع کند. گاهی اوقات اما این مشکل می تواند خیلی سطحی باشد مثلا قطعی برق از پریز شما باشد که در این صورت خیلی ساده این مشکل حل می شود اما در بیشتر اوقات وقتی یک دستگاه روشن نمی شود مشکلاتی اساسی دارد و تا زمانی که تکنسین آن را بررسی نکند دلیل آن مشخص نمی شود.

نمایندگی هایسنس در اسلامشهر با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین تکنسین های ماشین لباسشویی و با استفاده ار قطعات اورجینال این اطمینان خاطر را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا در صورت خرابی ماشین لباسشویی هایسنس خود می توانید با نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار ما تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام دهد و مشکل روشن نشدن دستگاه شما را با ضمانت 6 ماه نمایندگی هایسنس در اسلامشهر برطرف نماید.

 

عدم آب گیری ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر

آب نگرفتن ماشین لباسشویی هایسنس نیز یکی مشکلاتی است که گاها برای دستگاه های هایسنس به وجود می آید که این مشکل نیز به نوعی می توان گفت امکان استفاده از ماشین لباسشویی هایسنس را سلب می کند. در این صورت باید ابتدا مطمئن شوید که آب لوله کشی ساختمان شما مشکلی نداشته باشد بعد از آن باید ماشین لباسشویی هایسنس مورد بررسی قرار بگیرد تا اگر مشکلی دارد برطرف شود تا شما عزیزان بتوانید بار دیگر از دستگاه خود استفاده کنید.

این نکته را نباید فراموش کنید که آب گیری نکردن ماشین لباسشویی هایسنس عملا لباس های شما را نمی شوید به همین دلیل باید این مشکل حتما توسط یک کارشناس بررسی شود.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیرات لوازم خانه دارد به صورت تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر را انجام می دهد تا شما عزیزان در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر با نمایندگی هایسنس در اسلامشهر تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار ما در محل شما حاضر شود.

خرابی یا پارگی لاستیک درب نیز یکی دیگر مشکلاتی است که در اکثر ماشین های لباسشویی پیش می آید که ماشین لباسشویی هایسنس نیز از این مهم بی بهره نیست. پوسیدگی که در لاستیک های لباسشویی پیش می آید به دلیل مجاورت آن با آب حین کارکردن است به همین دلیل است که پس از چند سال معمولا لاستیک ماشین های لباسشویی خراب می شوند که نمایندگی هایسنس در اسلامشهر با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و پایین ترین قیمت تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر را انجام می دهد.

این مرکز همچنین دارای نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در ورامین و قرچک نیز بوده و عزیزان ساکن استان تهران و حومه آن میتوانند به راحتی از خدمات ما استفاده نمایند.

 

تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در محل

شرکت نامدارسرویس همواره سعی داشته است تا به شما عزیزان بهترین خدمات را بدهد و شما عزیزان بدون کوچک ترین نارضایتی از مجموعه ناراضی باشید به همین خاطر نمایندگی هایسنس در اسلامشهر که تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر را انجام می دهد این اطمینان را به شما می دهد تا در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی هایسنس در اسلامشهر با ما تماس بگیرید تا تکنسین ما به محل شما آمده و مشکل ماشین لباسشویی هایسنس شما را برطرف کند.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در اسلامشهر برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می کند:

 سامسونگ، زیرووات، آریستون، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی هایسنس در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی هایسنس در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی هایسنس و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی هایسنس و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید