نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین تهران | گارانتی 6 ماهه

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی کندی در تهران و ورامین

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین تهران و قرچک، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی کندی یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در ورامین و قرچک و تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی کندی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی کندی نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما، هاردستون و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی کندی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین تهران
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین تهران

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین

یکی از برند های موجود در بازار که چند سالی است به واسطه دستگاه های با کیفیتی که تولید کرده و توانسته است با برند های نامدار رقابت کند برند کندی است.

این برند در سال 1945 در کشور ایتالیا شروع به فعالیت کرد توانسته در کنار برند هایی مثل زیرووات، آریستون به تولید لوازم خانگی و رقابت با این برند ها بپردازد. شرکت کندی توانست ماشین لباسشویی کندی و ماشین ظرفشویی کندی را تولید و به بازار روانه کند. زمانی که این برند در کشور ایتالیا شروع به فعالیت و تولید دستگاه های خود کرد رفته رفته با به روز کردن خط تولید خود توانست دستگاه های پیشرفته تری تولید کند.

در چند سال اخیر شرکت کندی در داخل ایران به صورت زیر مجموعه شرکت پاکشوما به تولید دستگاه هایی با این برند پرداخته است و علاوه بر دستگاه هایی که گفته شد توانسته جاروبرقی کندی و یخچال و فریزر کندی را نیز تولید کند.

نمایندگی کندی در ورامین

نمایندگی کندی در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته است که در صورت بروز خرابی و وجود مشکل در ماشین لباسشویی کندی خود جهت تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین با نمایندگی کندی در ورامین تماس بگیرید تا جهت تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین برای شما عزیزان اقدام گردد.

امروزه ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی تولید شده توسط شرکت کندی بسیار با کیفیت هستند و دارای موتور های بسیار پر قدرتی هستند که وجه تمایز ماشین لباسشویی کندی با سایر برند های لباسشویی است، و تا جایی شرکت کندی خوب عملکرد است که برخی از مدل های ماشین لباسشویی کندی به مرحله صادر کردن نیز رسیده است.

در این مطلب شرکت نامدارسرویس در نظر دارد شما را با ماشین لباسشویی کندی بیشتر آشنا کند و در صورت بروز خرابی برای تماس با نمایندگی کندی در ورامین و تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین می توانید با نمایندگی کندی در ورامین تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان نامدارسرویس در محل شما حاضر شده.

 

تعمیر لباسشویی کندی در محل

عموما ماشین های لباسشویی که در خانه ها وجود دارد بعد از مدتی استفاده دچار خرابی می شود و کار کردن با آنها دیگر امکان پذیر نیست در این صورت است که نیاز به کارشناسانه دارد تا دلیل خرابی مشخص و تعمیر آن نیز صورت پذیرد. شرکت نامدارسرویس با بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیرات لوازم خانگی این اطمینان را به شما می دهد که در صورت نیاز به نمایندگی کندی در ورامین برای تعمیر لباسشویی خود می توانید با ما تماس بگیرید تا بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه خود تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین برای شما عزیزان انجام شود.

تعمیرات ماشین های لباسشویی نیاز به تجربه و تکنیک خاص خود را دارد و و اگر تعمیر آن توسط تعمیرکاری غیر حرفه ای صورت بگیرد ممکن است مشکل دستگاه شما دو چندان شده و برای تعمیر آن به هزینه بیشتر نیاز داشته باشید.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین تهران

اما نمایندگی کندی در ورامین با بهره گیری از بهترین تکنسین ها و بروز ترین امکانات با حداقل هزینه و با 6 ماه گارانتی سرویس تعمیر لباسشویی کندی در ورامین را نیز عهده دار است و شما می توانید که با خیال راحت تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین را به نامدارسرویس بسپارید تا با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین را انجام دهد.

معمولا انتظار از نمایندگی کندی در ورامین بیشتر از تعمیر کارانی است که به صورت مستقل فعالیت می کنند، چرا که تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین باید به صورتی انجام شود که خیال شما عزیزان بابت بدون ایراد بودن دستگاه تا مدت ها راحت باشد که به نمایندگی کندی در ورامین این اطمینان خاطر را به شما عزیزان میدهد که تعمیر لباسشویی کندی در ورامین به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

در بیشتر اوقات ممکن است به واسطه اتومات بودن ماشین لباسشویی کندی برد دستگاه  دچار آسیب شود که در این صورت عملا کل عملکرد دستگاه مختل شده و استفاده از ماشین لباسشویی کندی امکان ناپذیر است.

 

علل رایج خرابی ماشین لباسشویی کندی

در صورت ارور دادن دستگاه و یا قطع شدن حین کار شما باید بدانید که احتمالا برد دستگاه شما آسیب دیده و نیاز به یک تعمیر دارید تا مشکل شما برطرف کند.

نمایندگی کندی در ورامین به دلیل اینکه کارشناسان آن تجربه لازم را جهت تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین را دارند می توانند در صورت تماس شما عزیزان به صورت تخصصی تعمیر لباسشویی کندی در ورامین را به عهده بگیرند و مشکل را کاملا برطرف کرده تا شما عزیزان همانند قبل از ماشین لباسشویی کندی خود استفاده کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا برای لباسشویی ها به وجود می آید صدا دادن و لرزش  بیش از حد آن است که باعث ناراحتی و آلودگی صوتی زیادی می شود. این مشکل معمولا بر اثر استفاده در طول زمان و یا سنگین کردن بیش از حد ماشین لباسشویی کندی به وجود می آید که دستگاه شما به صورت کامل باید سرویس شود و دستگاه باز شود و دلیل صدا دادن آن مشخص شود.

باز و بسته کردن ماشین لباسشویی نیز نیاز به تبحر و تجربه لازم دارد چرا که ممکن است اگر این کار توسط یک فرد ناشی انجام شود خط و خش زیادی روی بدنه دستگاه شما بیندازد به همین دلیل نمایندگی کندی در ورامین کارشناسانی دارد که می توانند بدون صدمه زدن به دستگاه شما و با مهارت کامل دستگاه شما را باز و تعمیر لباسشویی کندی در ورامین را به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی کندی در ورامین انجام دهند.

مشکلاتی که در بالا در آوردیم ممکن است مشکلاتی دیگر نیز به آنها اضافه شود مانند آب دادن، آب جمع شدن، روشن نشدن و .... که همه این مشکلات در مرکز تعمیر لباسشویی کندی در ورامین امکان پذیر است که تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین در محل و بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه شما انجام می شود تا رفاه حال شما عزیزان فراهم شود.

 

نمایندگی تعمیرات کندی در ورامین تهران

شرکت نامدارسرویس به بهره بردن از کارشناسان با تجربه سعی کرده که با بهترین قطعات و نازلترین قیمت تعمیر لباسشویی کندی در ورامین انجام دهد تا شما عزیزان نهایت رضایت از نمایندگی کندی در ورامین را داشته باشید.

نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی کندی در ورامین به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی کندی در ورامین به صورت تخصصی تعمیر برند های زیر را انجام می دهد:

 سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما، هاردستون و ....

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی هاردستون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی هاردستون و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید