نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک در تهران

تعمیر آبسردکن پاناسونیک در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک

نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی پاناسونیک را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن پاناسونیک را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن پاناسونیک panasonic می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال آلونی نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نامدار سرویس نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا، نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک و نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول و ... را دارا میباشد 

نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک در تهران

نمایندگی تعمیرات آبسردکن پاناسونیک در تهران ، شرکت نامدار سرویس می باشد، تعمیرکاران آبسردکن شرکت نامدار سرویس با گذراندن دوره های تخصصی لازم در زمینه تعمیرات انواع آبسردکن پاناسونیک، تعمیرات مدل های مختلف آبسردکن را به صورت تخصصی و تضمینی برای شما انجام می دهند.

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی تعمیر آب سردکن پاناسونیک در تهران را دارا است و شما عزیزان میتوانید در صورت خرابی احتمالی آبسردکن پاناسونیک خود جهت ارتباط با تعمیر کار آبسردکن همین حالا با شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید. تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر آب سردکن پاناسونیک شما اقدام نمایند.

 

مشکلات رایج برای تعمیر آبسردکن پاناسونیک

 

  1. خنک نشدن آب داخل آبسردکن پاناسونیک

خنک نشدن آب آبسردکن پاناسونیک یکی از مشکلاتی است که می توان با انجام سرویس به موقع آبسردکن آن را برطرف کرد.

در درون آبسردکن ها یک ظرفیت خنک کننده وجود دارد که می تواند به طور میانگین با توجه به نوع دستگاه ۷ لیوان آب خنک را در یک ساعت تحویل دهد.

در صورتی که آبسردکن شما نتواند این کار را انجام دهد شما نیار به تعمیر آبسردکن پاناسونیک دارید، و میتوانید با تکنسین های مجرب شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید.

 

  1. خارج نشدن آب از شیر خروجی آبسردکن

در صورتی که آب از شیر خروجی آبسردکن پاناسونیک خارج نشد ، ابتدا باید بررسی کنیم که مخزن خالی نشده باشد، سپس شیر دستگاه آبسردکن را بررسی می کنیم.

در نهایت شیر آبسردکن یا باید رسوب زدایی شود ، و یا باید تعویض شود. این مرکز کلیه خدمات رسوب زدایی و جرم گیری آبسردکن را با مناسب ترین هزینه انجام میدهد.

 

  1. نشتی آبسردکن پاناسونیک

نشتی آبسردکن یکی دیگر از مشکلات رایجی است که در زمان تعمیرات و سرویس آبسردکن پاناسونیک می توان آن را برطرف کرد.

تعمیرکار آبسردکن پاناسونیک ابتدا دریچه عقب درب دستگاه را بررسی می کند تا به صورت کامل بسته شده باشد. یک نوع پیچ ریز نقره ای رنگ که برای تخلیه آبی که قبل از حمل و  نقل در آن بوده وجود دارد. این پیچ باید به طور کامل جهت رفع نشتی آب، آب بندی شود.

 

زمان مناسب تعمیر و سرویس آبسردکن پاناسونیک

هر دستگاهی اعم از آبسردکن پاناسونیک بعد از مدت معینی کارکرد، نیاز به سرویس دارد. شاید فیلترهای دستگاه فرسوده شده و شاید میزان انرژی مصرفی آن به مرور زمان بیشتر شده باشد.

دلایل زیادی مثل سرد نکردن آب و یا صدای دستگاه ممکن است شما را نگران کرده باشد، اما این یک اتفاق رایج برای آبسردکن‌ها است.

در این حالت باید برای تعمیر دستگاه خود به یک نمایندگی تعمیر مجاز آبسردکن مراجعه کنید.

شرکت نامدار سرویس نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک در تهران و حومه را دارا بوده و کلیه خدمات تعمیرات و سرویس آبسردکن را با گارانتی 6 ماهه ارائه مینماید.

 

نکات مهم در خصوص تعمیر آبسردکن پاناسونیک

  1. در صورت مشاهده هرگونه اختلال در دستگاه آبسردکن پاناسونیک، از آن استفاده نکنیدچون ممکن است آسیب‌های بیشتری به دستگاه شما وارد شود. با نمایندگی تعمیر آبسردکن تماس بگیرید و آن را به یک مرکز معتبر تحویل دهید.
  2. برخی از ایرادهای فنی یک دستگاه آبسردکن پاناسونیک ممکن است به قطعات دستگاه ارتباطی نداشته باشد. حتما قبل از تماس با شرکت تعمیر آبسردکن پپاناسونیک، اتصالات را بررسی کنیدو از ورودی‌های برق و آب به دستگاه خود مطمئن شوید.
  3. اطمینان حاصل کنید که نمایندگی تعمیرات آبسردکن پاناسونیک برای تعمیر از قطعات استاندارد استفاده می کند.
  4. اگر تصمیم دارید، دستگاه خود را به مرکز تعمیرات پاناسونیک بسپارید، خود را گرفتار تعمیرکارانی نکنید که دستگاه شما را دیر تحویل می‌دهند. مخصوصا اگر فصل تابستان است و در گرمای اواسط روز از نبود آب خنک رنج می برید، هرگز به تعمیرکاران کم تجربه و شرکت‌هایی که در ابزارها و قطعات یدکی خود نقص دارند اطمینان نکنید. گاهی به دست آوردن یک قطعه، یا پیدا کردن یک ایراد توسط تعمیرکار غیر مجرب و غیر متخصص، هفته‌ها شما را از آبسردکن خودتان دور می‌کند.

تعمیر آبسردکن پاناسونیک در محل

تعمیر آبسردکن پاناسونیک در محل ، شرکت تعمیرات آبسردکن نامدار سرویس در بسیاری از مناطق تهران دارای نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک می باشد، و کار تعمیرات و سرویس آبسردکن را  برای شما در سریعترین زمان و در محل شما و بدون نیاز به جابجایی دستگاه انجام می دهد.

در قسمت زیر ما به برخی از مهمترین شعبات شرکت تعمیرات آبسردکن اشاره کرده ایم.

 

تعمیرات آبسردکن پاناسونیک غرب تهران

تعمیرات آبسردکن پاناسونیک غرب تهران ، یکی از شعبات شرکت نامدار سرویس در غرب تهران می باشد ، که تعمیرات تمامی برند های آبسردکن را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر برای شما عزیران انجام می دهد.

پس شماعزیزانی که ساکن غرب تهران هستید و در مناطق مختلف غرب تهران مانند انقلاب ، مرزداران، توحید، گیشا ، صادقیه ، کاشانی ، ستارخان، اکباتان، و غیره هستید می توانید با شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید.

 

تعمیرات آبسردکن پاناسونیک شرق تهران

تعمیرات آبسردکن پاناسونیک شرق تهران ، یکی از شعبات شرکت نامدار سرویس در شرق تهران می باشد ، که تعمیرات تمامی برند های آبسردکن را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر برای شما عزیران انجام می دهد.

پس شماعزیزانی که ساکن شرق تهران هستید و در مناطق مختلف شرق تهران مانند پاسداران، پیروزی، نیرو هوایی، تهران پارس، نارمک، حکیمیه، مجیدیه، دلاوران، و غیره هستید می توانید با شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید.

 

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات آبسردکن پاناسونیک در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

در صورت خرابی آبسردکن پاناسونیک خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه و برای تعمیر آب سردکن پاناسونیک در تهران اقدام نمایند.

شایان ذکر است که نامدارسرویس از قطعات اورجینال جهت تعمیر آب سردکن پاناسونیک استفاده میکند به همین دلیل ما به شما گارانتی 6 ماه جهت تعمیرات آب سردکن پاناسونیک ارائه میدهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن پاناسونیک در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن مجیک، آب سردکن گاسونیک، آب سردکن مدیا ، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن پاناسونیک در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن پاناسونیک در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن پاناسونیک و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن پاناسونیک و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید