نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل با گارانتی 6 ماهه

تعمیر آبسردکن نوبل در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر آبسردکن پاناسونیک

نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی نوبل Nobel را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن نوبل را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن نوبل Nobel می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال نوبل نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نامدار سرویس نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا، نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک و نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول و ... را دارا میباشد 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن نوبل در تهران

برند نوبل Nobel یکی از برند های مطرح بازار در زمینه تولید آبسردکن بوده که سالینه ساله در کشور ما به فروش میرسد. این برند دارای 2 نوع آبسردکن نوبل ایستاده و آبسردکن نوبل رومیزی میباشد.

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی تعمیر آب سردکن نوبل در تهران را دارا است و شما عزیزان میتوانید در صورت خرابی احتمالی آبسردکن نوبل خود اعم از سرویس آبسردکن نوبل ، تعمیرات و عیب یابی قطعات آبسردکن نوبل ، شارژ گاز آبسردکن نوبل، نصب و راه اندازی آبسردکن نوبل و ... جهت ارتباط با تعمیر کار آبسردکن همین حالا با شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید. تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر آب سردکن نوبل شما اقدام نمایند.

 

قطعات جانبی آبسردکن نوبل

قطعات جانبی آبسردکن نوبل مخزن فیلتر دار در مدل های جدید این دستگاه ، جالیوانی ، فیلتر و تنگ آبسردکن ، و پدال آبسردکن نوبل از جمله مهم ترین قطعات جانبی آبسردکن نوبل هستند.

که بد نیست شما در صورتی که قصد انجام تعمیرات و سرویس آبسردکن نوبل را دارید باقطعات جانبی آن هم آشنا شوید.

 

مشکلات رایج برای تعمیر آبسردکن پاناسونیک

 

۱) شارژ گاز دستگاه آبسردکن نوبل

دستگاه آبسردکن مانند یخچال های فریزر دارای گاز فریون هستند.

لازم به ذکر است که در مقاطع مشخصی از سال باید شارژ گاز آنها صورت بگیرد.

شرکت نامدار سرویس در زمان تعمیر و سرویس آبسردکن نوبل گاز فریون دستگاه شما را شارژ می کند.

بهترین برنامه زمانی برای شارژ گاز آبسردکن نوبل هر ۶ ماه یکبار است.

 

۲) تعمیر شیر آبسردکن نوبل

تعمیرکاران شرکت نامدار سرویس در زمان تعمیر و سرویس دستگاه آبسردکن نوبل به خرابی شیر دستگاه رسیدگی می کنند.

توجه داشته باشید که در زمان استفاده از شیر آبسردکن نوبل بیش از حد به آن فشار وارد نکنید.

در ضمن لازم به ذکر است که دستگاه های آبسردکن نوبل با توجه به مدل های مختلفی که دارند شیرهای آنان نیز متفاوت است بنابراین قبل از خرید یا تعمیر شیر آبسردکن نوبل حتماً با یک تعمیرکار با تجربه مشورت کنید.

از آنجا که شیر آبسردکن نسبت به دیگر اجزای دستگاه استفاده بیشتری از آن می شود در زمان خرید آن توجه داشته باشید که شیر موردنظرتان همانند شیر قبلی دستگاه باشد.

 

۳) تنظیم نبودن دمای آبسردکن نوبل

برای تنظیم کردن دمای آبسردکن نوبل شما می توانید با استفاده از یک پیچ گوشتی درجه تنظیم دمای آن را به حالت دلخواه بچرخانید.

البته توصیه می‌شود که قبل از انجام این کار ابتدا دستگاه را خاموش کنید.

در صورتی که بعد از انجام این کار دمای دستگاه تنظیم نشد حتما با یک تعمیرکار با تجربه در این زمینه تماس بگیرد. شرکت نامدار سرویس می تواند برای تعمیر آبسردکن نوبل به شما کمک کند.

 

زمان مناسب تعمیر و سرویس آبسردکن نوبل

هر دستگاهی اعم از آبسردکن نوبل بعد از مدت معینی کارکرد، نیاز به سرویس دارد. شاید فیلترهای دستگاه فرسوده شده و شاید میزان انرژی مصرفی آن به مرور زمان بیشتر شده باشد.

دلایل زیادی مثل سرد نکردن آب و یا صدای دستگاه ممکن است شما را نگران کرده باشد، اما این یک اتفاق رایج برای آبسردکن‌ها است.

در این حالت باید برای تعمیر دستگاه خود به یک نمایندگی تعمیر مجاز آبسردکن مراجعه کنید.

شرکت نامدار سرویس نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل در تهران و حومه را دارا بوده و کلیه خدمات تعمیرات و سرویس آبسردکن را با گارانتی 6 ماهه ارائه مینماید.

 

مرکز خدمات و نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل در تهران

شرکت نامدار سرویس یکی از مراکز مجاز تعمیر انواع مختلف لوازم خانگی با هر برند و مدلی در شهر تهران است. از جمله مزایای این مرکز تعمیراتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب و حرفه ای
  2. ارائه گارانتی و خدمات پس از تعمیر تا 6 ماه
  3. ارائه خدمات ویژه تعمیر سریع ۴۸ ساعته
  4. ارائه خدمات تعمیر در محل مورد نظر
  5. در نهایت تضمین کیفیت تعمیر

شرکت نامدار سرویس برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیراتی خود را با ضمانت 6 ماهه ارائه می کند. بدین معنی که اگر در طول این مدت مشکلی برای دستگاه شما به وجود بیاید شرکت یدک تعمیر آن را پشتیبانی خواهد کرد.

شما می توانید برای تعمیر دستگاه ها و لوازم خانگی خود با کارشناسان شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را با آنها در میان بگذارید.

 

تعمیر آبسردکن نوبل در محل

تعمیر آبسردکن نوبل در محل ، شرکت تعمیرات آبسردکن نامدار سرویس در بسیاری از مناطق تهران دارای نمایندگی تعمیر آبسردکن نوبل می باشد، و کار تعمیرات و سرویس آبسردکن را  برای شما در سریعترین زمان و در محل شما و بدون نیاز به جابجایی دستگاه انجام می دهد.

در قسمت زیر ما به برخی از مهمترین شعبات شرکت تعمیرات آبسردکن اشاره کرده ایم.

تعمیرات آبسردکن نوبل غرب تهران

تعمیرات آبسردکن نوبل غرب تهران ، یکی از شعبات شرکت نامدار سرویس در غرب تهران می باشد ، که تعمیرات تمامی برند های آبسردکن را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر برای شما عزیران انجام می دهد.

پس شماعزیزانی که ساکن غرب تهران هستید و در مناطق مختلف غرب تهران مانند انقلاب ، مرزداران، توحید، گیشا ، صادقیه ، کاشانی ، ستارخان، اکباتان، و غیره هستید می توانید با شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید.

تعمیرات آبسردکن نوبل شرق تهران

تعمیرات آبسردکن نوبل شرق تهران ، یکی از شعبات شرکت نامدار سرویس در شرق تهران می باشد ، که تعمیرات تمامی برند های آبسردکن را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر برای شما عزیران انجام می دهد.

پس شماعزیزانی که ساکن شرق تهران هستید و در مناطق مختلف شرق تهران مانند پاسداران، پیروزی، نیرو هوایی، تهران پارس، نارمک، حکیمیه، مجیدیه، دلاوران، و غیره هستید می توانید با شرکت نامدار سرویس تماس بگیرید.

 

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات آبسردکن نوبل در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

در صورت خرابی آبسردکن نوبل خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه و برای تعمیر آب سردکن نوبل در تهران اقدام نمایند.

شایان ذکر است که نامدارسرویس از قطعات اورجینال جهت تعمیر آب سردکن نوبل استفاده میکند به همین دلیل ما به شما گارانتی 6 ماه جهت تعمیرات آب سردکن نوبل ارائه میدهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن نوبل در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن مجیک، آب سردکن گاسونیک، آب سردکن مدیا ، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن نوبل در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن نوبل در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن نوبل و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن نوبل و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید