تعمیر لباسشویی بکو در ورامین و تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو (Beko) در تهران و ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تهران و ورامین و قرچک

تعمیر لباسشویی بکو در ورامین و تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بکو یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی بکو (Beko) به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی بکو نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، آریستون، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... میباشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر لباسشویی بکو در ورامین و تهران
تعمیر لباسشویی بکو در ورامین و تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهران و ورامین

برند بکو یکی از مطرح ترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا به حساب می آید. برند بکو ساخت کشور ترکیه است و یکی شرکت های زیر مجموعه آرچیلیک به حساب می آید. برند بکو در طول مدت زمان فعالیت خود که از سال 1967 شروع به فعالیت کرده است موفق به ساخت دستگاه های مختلفی شده که همه آنها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و جزء محصولات با کیفیت در دنیای لوازم خانگی به حساب می آیند.

دستگاه هایی که توسط شرکت بکو ساخته می شوند عبارت اند از: لباسشویی بکو، ظرفشویی بکو، ساید بای ساید بکو، مایکروفر بکو و... که همه این دستگاه در داخل کشور نیز به فروش می رسند و از جمله دستگاه های با کیفیت به حساب می آیند.

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی بکو در ورامین این امکان را برای شما مردم  عزیز فراهم آورده است که بدون جا به جایی ماشین لباسشویی بکو خود تعمیر ماشین لباسشویی بکو در ورامین در محل زندگی شما انجام و ضمانت 6 ماهه برای تعمیر صورت گرفته برای شما صادر گردد.

ماشین لباسشویی بکو جزء محصولات بسیار خوب و با کیفیت و البته پر طرفدار شرکت بکو است که توانسته با استفاده از اجناس با کیفیت و تکنولوژی به روز دنیا لباسشویی های با کیفیتی بسازد تا رضایت مردم را در بر داشته باشد.

 

ماشین لباسشویی بکو

لباسشویی بکو که در کشور ترکیه ساخته و به کشور های دیگر صادر می شود مانند سایر برند های معروف دنیا توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند که کشور ایران هم نیز از این امر مستثنی نیست.

با توجه به نیاز مردم به خدمات پس از فروش شرکت نامدارسرویس توانسته است با داشتن نمایندگی بکو در تهران و ورامین این امکان را جهت تعمیر لباسشویی بکو در ورامین و تهران به شما عزیزان هدیه بدهد.

ماشین لباسشویی بکو علاوه بر ظاهر جذابی که دارد توانسته است با تکنولوژی روز دنیا قطعاتی تولید کند که عمر مفید نسبتا طولانی داشته باشند و دیر تر مشکل خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی بکو در ورامین به وجود بیاید اما پس از مدتی استفاده و با توجه به مستهلک شدن قطعات لباسشویی خرابی آن اجتناب ناپذیر است و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بکو ورامین برای صاحبین آن ضروری می شود.

در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با روش های تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی بکو آشنا کنیم:

 

خرابی میکروسوئیچ لباسشویی بکو:

در دهه اخیر می توان قطعه میکروسوئیچ را یکی از مهم ترین و البته حساس ترین قطعات ماشین های لباسشویی نام برد که خرابی آنها بی شک استفاده از ماشین لباسشویی بکو را با خلل مواجه می کند که تا زمانی که این مشکل بر طرف نشود استفاده از دستگاه را غیر ممکن میکند.

خرابی قطعه میکروسوئیچ در لباسشویی بکو هم می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود هم گاهی اوقات خرابی آن می تواند باعث بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی بکو شود که عملا دستگاه را از کار می اندازد.

شرکت نامدارسرویس به عنوان یکی از نمایندگی بکو در ورامین مفتخر است که با به کارگیری از تکنسین های کار آزموده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بکو در ورامین کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر ماشین لباسشویی بکو در ورامین را برای شما مردم شریف انجام می دهند.

 

تکان شدید و لرزش شدید در لباسشویی بکو:

همانند خودرو که پس از مدتی استفاده ممکن است اصطلاحا به صدا بیفتد لباسشویی ها نیز به همین صورت هستند که ممکن است پس از چند سال استفاده کردن از آنها دچار لرزش و تکان  شدید موقع کار کردن بشوند که صدای کار کردن لباسشویی بکو می تواند زیاد و آزار دهنده باشد.

اگر هنگامی که متوجه لرزش شدید لباسشویی بکو خود شدید و اقدام به تعمیر لباسشویی بکو در ورامین نکردید ممکن است اگر به همان صورت استفاده کنید ضرر متحمل شده توسط شما بیشتر و هزینه تعمیر آن بیشتر از هنگامی که به صدا می افتد شود لذا زمانی که سر و صدای لباسشویی بکو زیاد شد از استفاده از آن خودداری کنید و با نمایندگی بکو در ورامین تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی بکو در ورامین برای شما عزیزان اقدام کنند.

 

خرابی برد لباسشویی بکو:

بی شک برد و موتور از اساسی ترین و مهم ترین قطعات در هر دستگاهی به حساب می آیند که خرابی آنها طبیعتا باعث از کار افتادن لباسشویی بکو می شود.

قطعا یکی از عواملی که باعث خرابی برد ماشین لباسشویی بکو می شود نوسان برق است. هنگامی که برق در رفت و آمد است اگر دستگاه شما محافظ برق نداشته باشد می تواند به راحتی به لباسشویی بکو شما آسیب بزند و برد شما را از کار بیاندازد.

خسارت و خرابی وارد شده به برد دستگاه می تواند گاهی اوقات باعث سوختن کامل برد ماشین لباسشویی بکو شود و آن را به طور کل از کار بیاندازد.

نامدارسرویس با بهره مند بودن از بهترین تعمیرکاران الکترونیک این ادعا را دارد تا هر گونه مشکل و خرابی برای برد ماشین لباسشویی بکو را حل و در سریع ترین زمان ممکن دوباره لباسشویی بکو شما به کار بیافتد.

موارد گفته شده تنها چند مورد از خرابی های لباسشویی بکو بود می توان به موارد بالا خرابی خشک کن، ارور دادن، خرابی هیدروستات، خرابی دیگ و.... را اضافه کرد که در صورت بروز هر کدام از این خرابی تنها کافی است با نمایندگی بکو در ورامین تماس بگیرید و تعمیر ماشین لباسشویی بکو در ورامین را به ما بسپارید.

 

تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در تهران

شرکت نامدارسرویس که نمایندگی بکو در ورامین و تهران را دارد علاوه بر تعمیر لباسشویی بکو در ورامین با بهره بردن از بهترین کارشناسان و تکنسین ها تعمیرات برند های زیر را نیز انجام می دهد:

لباسشویی مجیک- لباسشویی زیرووات- لباسشویی هایسنس- لباسشویی پاکشوما و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی بکو در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی بکو در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بکو و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی بکو و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید