نمایندگی یخساران در شهر قدس | گارانتی تعمیرات و قطعات

نمایندگی تعمیرات یخساران در شهر قدس

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در شهر قدس و قلعه حسن خان تهران

نمایندگی یخساران در شهر قدس و قلعه حسن خان تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات یخساران در شهر قدس و تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال یخساران در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله دونار، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس،پارس، سینجر، ایستکول، جنرال، سیلوان، سینور، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی یخساران در شهر قدس تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر قدس و قلعه حسن خان
نمایندگی یخساران در شهر قدس تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر قدس و قلعه حسن خان

نمایندگی یخساران در شهر قدس

شرکت یخساران یکی از اولین شرکت هایی است که در ایران شروع به فعالیت در زمینه تولیدات لوازم برودتی مانند یخچال فریزر یخساران و آبسردکن یخساران کرد. از همان زمان تا به امروز شرکت یخساران در جهت بهبود تولیدات خود قدم برداشته و همچنین توانسته است به یکی از برند های پرفروش در زمینه تولید یخچال فریزر تبدیل شود.

نمایندگی یخساران در شهر قدس نیز همواره در کنار شما عزیزان بوده است تا هر موقع که شما نیاز به تعمیر یخچال یخساران در شهرقدس داشتید با نمایندگی یخساران در شهرقدس تماس بگیرید تا تکنسین های در اسرع وقت در محل شما حاضر شده وضمن عیب یابی ، تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهرقدس را برای شما عزیزان انجام دهند.

با توجه به سخت و اذیت کننده بودن جا به جایی دستگاه های بزرگ مانند یخچال فریزر یخساران ، نمایندگی یخساران در شهر قدس نیز امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه خود تمامی موارد خرابی یخچال فریزر یخساران در داخل منزل توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در شهرقدس انجام شده تا شما عزیزان نهایت رضایت از نمایندگی یخساران در قلعه حسن خان را داشته باشید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر قدس

معمولا مشکلاتی که در یخچال فریزر یخساران به وجود می آید با دیگر برند ها مانند اسنوا، هیمالیا و امرسان مشابه است. ایراداتی مانند یکسره کار کردن ، ارور دادن ، خنک نکردن و ... که همه این ها مشکلاتی هستند که توسط تعمیرکاران نمایندگی یخساران در شهرقدس قابل برطرف شدن است و اصلا جای نگرانی برای شما مصرف کنندگان عزیز نیست.

متاسفانه امروزه شرکت های تقلبی که کار تعمیرات لوازم خانگی را انجام می دهند زیاد شده است به همین دلیل اطمینان کردن به شرکت های معتبر کمی سخت شده است اما نمایندگی یخساران در شهر قدس این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر یخچال یخساران در شهرقدس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تکسین های نمایندگی یخچال یخساران در شهر قدس انجام شده و همچنین استفاده از قطعات فابریک و اورجینال و ضمانت 6 ماه که از طرف نمایندگی یخساران در شهرقدس برای شما عزیزان لحاظ می گردد این اطمینان خاطر به شما عزیزان بابت تعمیر یخچال یخساران در شهرقدس داده می شود.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات پس از فروش یخساران در شهرقدس دارد از تکنسین هایی بهره می برد که همگی مهارت و تجربه لازم را جهت تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر قدس دارند به همین دلیل همواره در جهت کسب رضایت شما عزیزان ، نمایندگی یخساران در شهرقدس قدم برداشته است.

نمایندگی یخساران در شهرقدس علاوه بر این منطقه به صورت مستقل در محدوده فردیس نیز فعالیت دارد که شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با نمایندگی یخساران در فردیس نیز با ما تماس بگیرید.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی یخساران در شهر قدس :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال در نمایندگی یخساران در شهر قدس

شما برای تعمیرات یخچال یخساران در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات یخساران در شهر قدس و قلعه حسن خان تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در شهر قدس تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر یخساران در شهر قدس

در صورتی‌ که یخچال یخساران شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال یخساران در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران در شهر قدس از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخساران بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

مرکز تعمیرات یخچال فریزر یخساران در دیگر مناطق استان تهران

 

نمایندگی یخساران در فردیس کرج

نمایندگی یخساران در ورامین

نمایندگی یخساران در پاکدشت 

نمایندگی یخساران در اسلامشهر

 نمایندگی یخساران در غرب تهران

نمایندگی یخساران در جنوب تهران

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال یخساران در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال یخساران در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال یخساران و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال یخساران و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال یخساران منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید