نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین تهران | با 180 روز ضمانت

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران و ورامین

نمایندگی تعمیر لباسشویی در ورامین برای برند مدیا، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی مدیا یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در ورامین و قرچک و تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی مدیا نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین
نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین

نمایندگی مدیا در ورامین

قطعا یکی از محصولات با کیفیتی که در صنعت لوازم خانگی وارد کشور ایران شده است برند مدیا است. این برند به واسطه قیمت نه چندان گرانش و همچنین کیفیت بالایی که دارد از زمان ورود به کشور ایران توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

برند مدیا ساخت کشور کره جنوبی است که اکنون توانسته است به تولید اکثر دستگاه های لوازم خانگی دست پیدا کند، از ساخت ماشین لباسشویی مدیا و ماشین ظرفشویی مدیا تا ساخت ماکروفر مدیا و همینطور آب سردکن مدیا توانسته است که دامنه قعالیت و تولیدات خود را افزایش دهد.

برند مدیا از زمان ورودش به بازار ایران توانست مخاطبان خود را پیدا کند و رفته رفته توانست به یکی از بند های پرفروش در کشور ایران در صنعت لوازم خانگی تبدیل شود.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در ورامین تهران

شرکت نامدارسرویس نیز که به صورت تخصصی به تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین مشغول است توانسته است با سود بردن از تعمیرکاران ماهر و با تجربه تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهد و نمایندگی مدیا در ورامین بدون نیاز به جا به جایی دستگاه در محل مشکل دستگاه شما حل می شود.

ماشین لباسشویی مدیا در کنار آبسردکن مدیا و ماشین ظرفشویی مدیا جزء محصولات محبوب این برند کره ای در ایران به حساب می آید که توانسته است با برند های مطرح دنیا رقابت کند.

اگرچه که ماشین لباسشویی مدیا از کیفیت بالایی برخوردار است اما ممکن است به دلیل استفاده از آن در طولانی مدت به مشکل بخورد و خراب شود که این مهم جای هیچ نگرانی ندارد چرا که نمایندگی میدیا در ورامین با داشتن کارشناسانی در آن منطقه در صورت خرابی لباسشویی شما می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین برای شما عزیزان اقدام گردد.

قصد داریم در ادامه این مطلب شما را بیشتر با خرابی های احتمالی ماشین لباسشویی مدیا آشنا کنیم تا در صورت بروز ایراد در آن با نمایندگی مدیا در ورامین تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین را در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

اصولا مشکلاتی که در ماشین های لباسشویی به وجود می آید گوناگون و متفاوت است اما اگر با نمایندگی میدیا در ورامین تماس بگیرید به دلیل اینکه تکنسین های ما تجربه لازم را در مواجهه با انواع خرابی ها دارند می توانند به راحتی تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه به توضیح برخی از خرابی های ماشین لباسشویی مدیا می پردازیم:

 

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی مدیا

نداشتن چرخش یا نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی مدیا قطعا یکی از ایراداتی است که می تواند برای صاحب آن نگران کننده باشد. عموما این مشکل به دلیل مستهلک شدن قطعات داخلی و مربوطه و یا به دلیل سنگینی بیش از حد دستگاه لباسشویی است که باعث خرابی آن و نچرخیدن آن می شود.

هنگامی که چنین مشکلی برای دستگاه شما پیش می آید باید دستگاه شما به صورت دقیق بررسی شود تا مشکل آن برطرف شود. دستگاه باید اوراق شود تا دلیل اصلی نچرخیدن آن معلوم شود.

نمایندگی مدیا در ورامین این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین در محل شما انجام میگرد و با اعزام کارشناس مشکل دستگاه شما به صورت دقیق بررسی و با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین برای شما عزیزان توسط نمایندگی میدیا در ورامین انجام می شود.

 

آب دادن ازدستگاه حین کردن ماشین لباسشویی مدیا

آب دادن از زیر دستگاه ماشین لباسشویی مدیا یکی از مشکلاتی است که عموما برای ماشین های لباسشویی پیش می آید که باعث می شود کف و آب لباس های شسته شده حین کار کردن از زیر لباسشویی بیرون بیاید و باعث کثیف شدن آن قسمت شود.

اگرچه که آب دادن از زیر لباسشویی یکی مشکلاتی است که عموما چند سال پس از استفاده از آن این مشکل در آن به وجود می آید که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین وجود دارد.

دستگاه باید بررسی شود و قسمت نشتی آب پیدا شود که این کار باید توسط متخصص و کارشناس با تجربه انجام شود چرا که اگر به درستی محل نشتی آب پیدا نشود ممکن تشخیص اشتباه داده شود و همچنان مشکل آب دادن وجود داشته باشد.

نمایندگی مدیا در ورامین به دلیل سال ها سابقه در امر تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین این اطمینان را به شما می دهد که در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین میتوانید با نمایندگی میدیا در ورامین تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما جهت تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین حاضر شوند.

 

جمع شدن آب در داخل ماشین لباسشویی مدیا

این مشکل نیز یکی از مشکلاتی است که اگر برای ماشین لباسشویی شما به وجود بیاید می تواند خطر آفرین باشد چرا که اگر منزل نباشید و آب داخل دیگ لباسشویی شما جمع شود به بیرون سرازیر می شود و متواند سایر لوازم خانه شما خیس کند و به آن ها آسیب بزند.

در همین راستا نامداسرویس مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین این امکان را دارد تا صورت مشاهده خرابی سریعا به محل شما اعزام شود و تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهد.

 

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در محل

نمایندگی مدیا در ورامین با داشتن بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی با داشتن مجرب ترین کارشناسان تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین را با ضمانت 6 ماه در محل شما عزیزان انجام می دهد.

مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین تمامی خدمات خود را با استفاده از قطعات اورجینال و با کمترین هزینه انجام می دهد تا شما عزیزان با یک بار هزینه تا مدت ها بدون ایراد بتوانید از ماشین لباسشویی مدیا خود استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس به صورت تخصصی تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین را بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه شما در محل انجام می دهد تا شما عزیزان دغدغه جا به جایی دستگاه را نداشته باشید.

مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در ورامین علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در ورامین برند های زیر را نیز تحت پوشش دارد که در صورت خرابی می توانید با نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید:

 سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی مدیا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی مدیا و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید