نمایندگی بکو در پاکدشت | 02144474632 گارانتی خدمات

نمایندگی تعمیرات بکو در پاکدشت

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی بکو در پاکدشت و قیامدشت تهران

نمایندگی بکو در پاکدشت و قیامدشت تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات بکو در پاکدشت و قیامدشت و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال بکو در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، امرسان، هیمالیا، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، سپهر الکتریک، آرچلیک، هیتاچی، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی بکو در پاکدشت و قیامدشت تعمیر لباسشویی و یخچال بکو در پاکدشت
نمایندگی بکو در پاکدشت و قیامدشت تعمیر لباسشویی و یخچال بکو در پاکدشت

خدمات نمایندگی بکو در پاکدشت

برند بکو یکی از مطرح ترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا به حساب می آید. برند بکو ساخت کشور ترکیه است و یکی شرکت های زیر مجموعه آرچیلیک به حساب می آید. برند بکو در طول مدت زمان فعالیت خود که از سال 1967 شروع به فعالیت کرده است موفق به ساخت دستگاه های مختلفی شده که همه آنها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و جزء محصولات با کیفیت در دنیای لوازم خانگی به حساب می آیند.

دستگاه هایی که توسط شرکت بکو ساخته می شوند عبارت اند از: لباسشویی بکو، ظرفشویی بکو، ساید بای ساید بکو، مایکروفر بکو و... که همه این دستگاه در داخل کشور نیز به فروش می رسند و از جمله دستگاه های با کیفیت به حساب می آیند.

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی بکو در پاکدشت این امکان را برای شما مردم  عزیز فراهم آورده است که بدون جا به جایی ماشین لباسشویی بکو خود تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پاکدشت در محل زندگی شما انجام و ضمانت 6 ماهه برای تعمیر صورت گرفته برای شما صادر گردد.

ماشین لباسشویی بکو جزء محصولات بسیار خوب و با کیفیت و البته پر طرفدار شرکت بکو است که توانسته با استفاده از اجناس با کیفیت و تکنولوژی به روز دنیا لباسشویی های با کیفیتی بسازد تا رضایت مردم را در بر داشته باشد.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی بکو در پاکدشت و قیامدشت جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی بکو در پاکدشت و قیامدشت تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال بکو در پاکدشت را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در پاکدشت

لباسشویی بکو که در کشور ترکیه ساخته و به کشور های دیگر صادر می شود مانند سایر برند های معروف دنیا توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند که کشور ایران هم نیز از این امر مستثنی نیست.

با توجه به نیاز مردم به خدمات پس از فروش شرکت نامدارسرویس توانسته است با داشتن نمایندگی بکو در پاکدشت این امکان را جهت تعمیر لباسشویی بکو در پاکدشت به شما عزیزان هدیه بدهد.

ماشین لباسشویی بکو علاوه بر ظاهر جذابی که دارد توانسته است با تکنولوژی روز دنیا قطعاتی تولید کند که عمر مفید نسبتا طولانی داشته باشند و دیر تر مشکل خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی بکو در پاکدشت به وجود بیاید اما پس از مدتی استفاده و با توجه به مستهلک شدن قطعات لباسشویی خرابی آن اجتناب ناپذیر است و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بکو پاکدشت برای صاحبین آن ضروری می شود.

در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با روش های تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی بکو آشنا کنیم:

 

1- خرابی میکروسوئیچ لباسشویی بکو:

در دهه اخیر می توان قطعه میکروسوئیچ را یکی از مهم ترین و البته حساس ترین قطعات ماشین های لباسشویی نام برد که خرابی آنها بی شک استفاده از ماشین لباسشویی بکو را با خلل مواجه می کند که تا زمانی که این مشکل بر طرف نشود استفاده از دستگاه را غیر ممکن میکند.

خرابی قطعه میکروسوئیچ در لباسشویی بکو هم می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود هم گاهی اوقات خرابی آن می تواند باعث بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی بکو شود که عملا دستگاه را از کار می اندازد.

شرکت نامدارسرویس به عنوان یکی از نمایندگی بکو در پاکدشت مفتخر است که با به کارگیری از تکنسین های کار آزموده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پاکدشت کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پاکدشت را برای شما مردم شریف انجام می دهند.

 

2- تکان شدید و لرزش شدید در لباسشویی بکو:

همانند خودرو که پس از مدتی استفاده ممکن است اصطلاحا به صدا بیفتد لباسشویی ها نیز به همین صورت هستند که ممکن است پس از چند سال استفاده کردن از آنها دچار لرزش و تکان  شدید موقع کار کردن بشوند که صدای کار کردن لباسشویی بکو می تواند زیاد و آزار دهنده باشد.

اگر هنگامی که متوجه لرزش شدید لباسشویی بکو خود شدید و اقدام به تعمیر لباسشویی بکو در پاکدشت نکردید ممکن است اگر به همان صورت استفاده کنید ضرر متحمل شده توسط شما بیشتر و هزینه تعمیر آن بیشتر از هنگامی که به صدا می افتد شود لذا زمانی که سر و صدای لباسشویی بکو زیاد شد از استفاده از آن خودداری کنید و با نمایندگی بکو در پاکدشت تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پاکدشت برای شما عزیزان اقدام کنند.

 

3- خرابی برد لباسشویی بکو:

بی شک برد و موتور از اساسی ترین و مهم ترین قطعات در هر دستگاهی به حساب می آیند که خرابی آنها طبیعتا باعث از کار افتادن لباسشویی بکو می شود.

قطعا یکی از عواملی که باعث خرابی برد ماشین لباسشویی بکو می شود نوسان برق است. هنگامی که برق در رفت و آمد است اگر دستگاه شما محافظ برق نداشته باشد می تواند به راحتی به لباسشویی بکو شما آسیب بزند و برد شما را از کار بیاندازد.

خسارت و خرابی وارد شده به برد دستگاه می تواند گاهی اوقات باعث سوختن کامل برد ماشین لباسشویی بکو شود و آن را به طور کل از کار بیاندازد.

نامدارسرویس با بهره مند بودن از بهترین تعمیرکاران الکترونیک این ادعا را دارد تا هر گونه مشکل و خرابی برای برد ماشین لباسشویی بکو را حل و در سریع ترین زمان ممکن دوباره لباسشویی بکو شما به کار بیافتد.

موارد گفته شده تنها چند مورد از خرابی های لباسشویی بکو بود می توان به موارد بالا خرابی خشک کن، ارور دادن، خرابی هیدروستات، خرابی دیگ و.... را اضافه کرد که در صورت بروز هر کدام از این خرابی تنها کافی است با نمایندگی بکو در پاکدشت تماس بگیرید و تعمیر ماشین لباسشویی بکو در پاکدشت را به ما بسپارید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در پاکدشت

شرکت نامدارسرویس که نمایندگی بکو در پاکدشت را دارد علاوه بر تعمیر لباسشویی بکو در پاکدشت با بهره بردن از بهترین کارشناسان و تکنسین ها تعمیرات برند های زیر را نیز انجام می دهد:

در بالا نمایندگی بکو در پاکدشت سعی کرد تا شما را بیشتر با ماشین لباسشویی بکو نحوه تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در پاکدشت آشنا کند اما در ادامه این مقاله نمایندگی بکو در پاکدشت در نظر دارد تا شما را با یخچال فریزر بکو آشنا کند.

همانطور که در بالا گفته شد برند بکو یکی از برند هایی است که همواره سعی دارد تا با به روز بودن دستگاه های با کیفیت تولید کند لذا نمایندگی یخچال فریزر بکو در پاکدشت در نظر دارد تا در ادامه مطلب شما را کمی با برخی ایرادات احتمالی در یخچال فریزر بکو آشنا کند تا در صورت نیاز به تعمیر یخچال بکو در پاکدشت با نمایندگی یخچال بکو در پاکدشت تماس بگیرید:

 

1- ارور دادن در یخچال فریزر بکو

با توجه به اینکه شرکت بکو همواره دستگاه های جدید تولید می کند به همین دلیل همانند ماشین لباسشویی بکو ، یخچال فریزر بکو نیز به صورت دیجیتال است. به همین دلیل هر عیب و ایرادی که در یخچال فریزر بکو به وجود بیاید با نمایش یک کد خطا یا ارور بر روی صفحه نمایش آن خرابی دستگاه را اعلام میکند. همانطور که می دانید هر ارور در هر دستگاهی معنی خاص خودش را دارد.

دستگاه های دیجیتال نسبت به دستگاه های قدیمی یک مزیت بسیار مهم و خوبی که دارند این است که هر کدام از قطعات دستگاه خراب شوند یا از کار بیافتند ارور مخصوص به آن بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. عموما خرابی برد، خرابی سنسورها، خرابی المنت از جمله ایراداتی هستند که با ارور بر روی صفحه نمایش می شوند.

نمایندگی یخچال بکو در پاکدشت از کارشناسانی بهره می برد که همگی از تجربه و دانش لازم جهت تعمیر یخچال بکو در پاکدشت برخوردار هستند. لذا هر موقع که یخچال فریزر بکو شما ارور داد جای نگرانی نیست چرا که شما جهت تعمیر یخچال فریزر بکو در پاکدشت می توانید با نمایندگی یخچال فریزر بکو در پاکدشت تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند.

 

2- یکسره کار کردن یخچال فریزر بکو

یکی دیگر از مشکلاتی که بعضا در یخچال ها یه وجود می آید یکسره کار کردن آن ها است. زمانی که می گوییم یخچال فریزر بکو یکسره کار میکند منظور این است که موتور دستگاه یکسره روشن است. زمانی که اینگونه باشد موتور دستگاه بدون اینکه خاموش شود مشغول کار کردن است که هم به موتور فشار وارد می شود و هم باعث می شود دمای داخل دستگاه بیش از خنک شود و احتمال یخزدگی وجود دارد. هنگامی که با چنین مشکلی در یخچال فریزر بکو خود مواجه شدید جای نگرانی نیست.

هنگامی که به یکسره کار کردن دستگاه خود پی بردید ابتدا یخچال از برق بکشید تا موتور بیش از حد فشار تحمل نکند. پس از آن کافی است با نمایندگی بکو در پاکدشت تماس گرفته تا تکسنین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شوند.

تشخیص و عیب یابی امری بسیار مهم در زمینه تعمر یخچال بکو در پاکدشت است چرا که اگر تشخیص ایراد به درستی صورت نگیرد ، تعمیر یخچال بکو در پاکدشت نیز به درستی صورت نمی گیرد و دستگاه همچنان مشکل دارد اما نمایندگی بکو در پاکدشت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای تعمیر یخچال فریزر بکو در پاکدشت را انجام می دهد.

 

3- یخزدگی و برفک در یخچال فریزر بکو

یخچال های امروزی را می توان کاملا بر خلاف دستگاه های قدیمی در نظر داشت چرا که یخچال های قدیمی غالبا خیلی برفک میزدند اما دستگاه های امروزی تقریبا بدون برفک هستند و دارای سیستم هایی هستند که برفک زدایی می کنند.

اما زمانی که در دستگاه هایی که بدون برفک هستند روی دیواره دستگاه برفک می زند و یا داخل جا میوه ای و نزدیک فن دستگاه یخ میزند به این معنا است که دستگاه ایراد دارد. زمانی که برفک بزند یک از احتمالات این است که ممکن است لاسیتک درب یخچال فریزر بکو خراب شده باشد. اما یخزدگی هنگامی که رخ میدهد به گونه ای است که مثلا کشو های دستگاه به خوبی بسته نمی شوند. هنگامی که با این مشکل مواجه شدید بایستی با نمایندگی تعمیر یخچال بکو در پاکدشت تماس بگیرید تا تکنیسین های ما در محل شما حاضر شده و دلیل برفک و یخزدگی یخچال فریزر بکو شما را عیب یابی کنند.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی بکو در محل کار یا منزل

نمایندگی بکو در پاکدشت از کارشناسان و تکنسین هایی بهره می برد که همگی از دانش لازم جهت تعمیر یخچال بکو در پاکدشت برخوردار هستند. نمایندگی یخچال بکو در پاکدشت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات پس از فروش بکو در پاکدشت به شما عزیزان است لذا هر موقع که یخچال فریزر بکو شما به مشکل خورد جهت تعمیر یخچال فریزر بکو در پاکدشت می توانید با نمایندگی بکو در پاکدشت تماس گرفته تا از 6 ماه ضمانتی که از طرف نمایندگی بکو در پاکدشت برای شما لحاظ می شود بهره مند شوید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر خدمات پس از فروش بکو در پاکدشت ، به صورت تخصصی برند های زیر را تعمیر می نماید:

یخچال هیمالیا- یخچال پارس- یخچال امرسان- یخچال فیلور- یخچال دونار- یخچال کنوود- یخچال جنرال استیل و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی بکو در پاکدشت

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی بکو در پاکدشت

شما برای تعمیرات یخچال بکو در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات بکو در پاکدشت و قیامدشت تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال بکو در پاکدشت تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال بکو

در صورتی‌ که یخچال بکو شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال بکو در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در پاکدشت از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش بکو بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر بکو

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی بکو در پاکدشت تهران محدوده قیامدشت جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قیامدشت شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی بکو در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی بکو در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی بکو و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی بکو و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی بکو منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید