نمایندگی حایر در ورامین و قرچک | گارانتی خدمات و قطعات

نمایندگی تعمیرات حایر در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی حایر در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی حایر در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات حایر در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال حایر در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، امرسان، هیمالیا، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، سپهر الکتریک، آرچلیک، هیتاچی، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی حایر در ورامین و قرچک تعمیر لباسشویی و یخچال حایر در ورامین
نمایندگی حایر در ورامین و قرچک تعمیر لباسشویی و یخچال حایر در ورامین

خدمات نمایندگی حایر در ورامین

برند حایر یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید لوازم خانگی است که دفتر مرکزی آن در کشور چین قرار دارد. از همان ابتدای شروع به فعالیت شرکت حایر تصمیم گرفت که علاوه بر پخش محصولات خود در داخل کشور محصولات خود را به کشور های خاجی نیز صادر کند. شرکت حایر توانسته است به تولید اکثر لوازم خانگی دست پیدا کند که از جمله آن ها می توان به ماشین لباسشویی حایر، ماشین ظرفشویی حایر، یخچال و فریزر حایر و کولر گازی حایر اشاره کرد که درزمان تولید خود از جمله محصولات با کیفیت به شما می رفتند و کیفیت بالایی نیز داشتند.

امروزه اما با توجه به پیشرفت چشمگیری که که برند های مختلف داشتند و همین طور تاسیس برند های متفاوت کمی عرصه برای برندی مانند حایر تنگ شده است اما همچنان این شرکت طرفداران خاص خود را دارد.

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی حایر در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که بتوانید در صورت بروز خرابی با نمایندگی حایر در ورامین تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین را انجام دهند.

قطعا یکی از محصولات پرطرفدار شرکت حایر ماشین لباسشویی های آن است که دارای 2 مدل می باشد یک مدل، مدل معمولی درب از جلو و مدل دیگر آن لباسشویی دوقلو است که ساز و کار آن گیربکسی است و کمی تکنیک تعمیر آن با مدل های معمولی فرق دارد.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی حایر در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی حایر در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال حایر در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در ورامین

نمایندگی حایر در ورامین با داشتن کارشناسان با تجربه و کارآزموده این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین و قرچک با بهترین قطعات و کمترین هزینه در محل شما عزیزان انجام شود و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید چرا که تعمیرکاران ما به محل شما آمده و تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین را برای شما عزیزان انجام می دهند.

در این مقاله می خواهیم به یکی از محصولات پرطرفدار برند حایر بپردازیم که هموار در کشور ایران محبوب بوده و بسیاری از مردم برای خرید به سراغ آن می روند. ماشین لباسشویی حایر همواره یکی از محصولات پرطرفدار آن در کشور ایران بوده است و توانست خود را به عنوان یکی از لباسشویی های خوب مطرح کند.

در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با ایرادات احتمالی که برای ماشین لباسشویی حایر پیش می آید آشنا کنیم و به عنوان نمایندگی حایر در ورامین و قرچک به صورت شبانه روزی جهت تعمیر لباسشویی حایر در ورامین کنار شما عزیزان خواهیم بود.

 

1- خرابی تایمر ماشین لباسشویی حایر

برند حایر علاوه بر اینکه توانسته است ماشین لباسشویی دوقلو نیز تولید کند توانسته است هم ماشین لباسشویی الکترونیکی که برد دارد تولید کند و هم توانسته است ماشین لباسشویی تایمری تولید کند. امروزه اگرچه که تعمیر تایمر لباسشویی ها به دلیل نبود قطعات آن کمی سخت شده است اما نامدارسرویس که همواره پیشرو در تعمیر ماشین های لباسشویی بوده است این قول را به شما عزیزان می دهد که در صورت خرابی تایمر دستگاه شما کارشناسان ما تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین را به بهترین شکل برای شما عزیزان انجام می دهند تا همانند گذشته بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید.

اما مدل های بردی ماشین لباسشویی حایر نیز که پیشرفته تر از مدل های تایمری آن هستند نیز توسط نمایندگی حایر در ورامین و قرچک انجام می شود. تعمیر برد یک کار تخصصی است که اگر به دست یک تعمیرکار مبتدی بیفتد قطعا می تواند یک ضرر جبران ناپذیر به دستگاه شما وارد کند به همین دلیل است که نمایندگی حایر در ورامین به صورت تخصصی به تعمیر انواع برد ماشین های لباسشویی می پردازد و هر گونه عیب و ایرادی که در دستگاه شما به وجود بیاید را برطرف می کند.

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیر لباسشویی حایر در ورامین دارد لذا شما عزیزان می توانید در صورت نیاز با نمایندگی حایر در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین و قرچک شما عزیزان اقدام کنند.

 

2- خرابی درب ماشین لباسشویی حایر

خرابی درب  ماشین های لباسشویی یکی از مشکلاتی است که عملا می توان گفت عملکرد کل دستگاه را مختل می کند چرا که اگر ابتدای کار باشد درب لباسشویی بسته نشود ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند و اگر انتهای کار باشد و درب ماشین لباسشویی حایر باز نشود تمامی لباس های شسته شده داخل ماشین می ماند و باید یک تعمیرکار در محل شده و دلیل خرابی آن را بررسی کند.

لذا در صورتی که درب ماشین لباسشویی حایر شما به مشکل حتی زمانی که دستگیره آن شکسته شد شما عزیزان می توانید با نمایندگی حایر در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام شده و تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین برای شما عزیزان دهند تا دیگر مشکل خرابی ماشین لباسشویی حایر را نداشته باشید.

یکی دیگر مشکلاتی که ممکن است در ماشین های لباسشویی پیش بیاید تمیز نشستن لباس ها است که این مشکل ممکن است برای ماشین لباسشویی حایر شما نیز رخ دهد که دیگر مانند گذشته کارایی لازم را برای شما عزیزان ندارد. اگر با همچین مشکلی روبرو شدید می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی حایر در ورامین تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس ما به محل شما بیاید و دلیل نشستن لباس ها را بررسی کند.

در بالا سعی شد تعدادی از موارد خرابی ماشین لباسشویی حایر را متذکر شویم که البته همانند هر برند دیگری می تواند آیتم های خرابی آن بیشتر باشد اما سعی کردیم به صورت خلاصه تعدادی از موارد آن را بشماریم.

مرکز تعمیر لباسشویی حایر در ورامین این اطمینان را به شما میدهد که تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین در محل انجام می شود نیازی به حمل و نقل دستگاه خود ندارید. تعمیر ماشین لباسشویی حایر در ورامین به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی حایر در ورامین نیز صادر می گردد.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر حایر در ورامین

در بالا نمایندگی ماشین لباسشویی حایر در ورامین سعی کرد تا شما را با برخی از خرابی های ماشین لباسشویی حایر آشنا کند اما این برند علاوه بر ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر حایر را نیز تولید و به بازار روانه کرده است و جزء محصولات پرفروش و پر طرفدار این برند به حساب می آید.

در ادامه این مقاله در نظر داریم تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی یخچال فریزر حایر آشنا کنیم تا در صورت نیاز به تعمیر یخچال حایر در ورامین با نمایندگی یخچال حایر در ورامین تماس گرفته تا در اولین فرصت تکنسین های ما در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما تعمیر یخچال حایر در ورامین را برای شما انجام دهند.

 

1- برفک زدن یخچال فریزر حایر

امروزه اکثر برند های تولید لوازم خانگی یخچال هایی که تولید می کنند بدون برفک هستند و مانند برند های قدیمی نیست که دستگاه برفک بزند یا به صورت دستی برفک های پشت دستگاه را آب کنند. اما زمانی که یخچال فریزر های بدون برفک ، شروع به برفک زدن در قسمت های مختلف داخل دستگاه کند به این معنی است که دستگاه ایراد دارد. زمانی که یخچال فریزر حایر شما برفک زد بایستی چند عامل مهم بررسی شود تا دلیل اصلی برفک زدن دستگاه مشخص شود.

در تعمیر یخچال فریزر حایر در ورامین نکته ای که مهم است تشخیص درست خرابی دستگاه است چرا که اگر تشخیص دستگاه به درستی انجام نشود بدون شک دستگاه شما درست نشده و با توجه به هزینه ای که کردید مطمئنا دستگاه شما ایرادش برطرف نشده است. نمایندگی حایر در ورامین این اطمینان را به شما می دهد که تکنسین های ماهر و با تجربه ای در این مجموعه حضور دارند که می توانند دستگاه شما را با کمترین و با استفاده از قطعات فابریک در محل تعمیر نمایند تا شما عزیزان بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

 

2- خاموش شدن یخچال فریزر حایر

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در یخچال فریزر حایر شما به وجود بیاید خاموش شدن دستگاه است. منظور از خاموش شدن یخچال فریزر حایر به دو نوع ایراد بر می گردد: یکی اینکه دستگاه به طور کل خاموش شده است و روشن نمی شود و دیگری اینکه دستگاه حین کار کردن خاموش می شود و باید دوباره دستگاه را روشن کرد. هر کدام از این حالات نشان دهنده خرابی دستگاه است. هنگامی که این مشکل در یخچال فریزر حایر شما به وجود می آید بایستی توسط نمایندگی یخچال حایر در ورامین و قرچک بررسی شود.

خرابی برد، خرابی سنسور ها، خرابی صفحه نمایش، خرابی ترموستات و ... همگی می تواند باعث خاموش شدن یخچال فریزر حایر در هر کدام از حالات بالا شود اما نمایندگی حایر در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هر موقع از شبانه روز که دستگاه شما خراب شده و نیاز به تعمیر یخچال فریزر حایر در ورامین و قرچک می توانید با نمایندگی یخچال فریزر حایر در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال حایر در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی حایر در محل

شرکت نامدارسرویس علاوه بر خدمات پس از فروش حایر در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در تعمیر یخچال حایر در قرچک و تعمیر ماشین لباسشویی حایر در قرچک نیز توسط نمایندگی حایر در قرچک انجام شود تا شما عزیزان بتوانید از خدمات نمایندگی حایر در قرچک برای تعمیر یخچال حایر در قرچک و تعمیر ماشین لباسشویی حایر در قرچک استفاده نمایید.

نمایندگی حایر در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه خود در محل تعمیر یخچال حایر در ورامین انجام شده و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی حایر در ورامین برای شما عزیزان در نظر گرفته شود.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال فریزر حایر در ورامین برند های زیر را نیز به صورت کاملا تخصصی نیز تعمیر می نماید:

یخچال جنرال استیل- یخچال سیلوان- یخچال سینور- یخچال هیمالیا- یخچال کندی و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی حایر در ورامین

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی حایر در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال حایر در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات حایر در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال حایر در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی حایر

در صورتی‌ که یخچال حایر شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال حایر در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش حایر بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر حایر

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی حایر در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی حایر در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی حایر در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی حایر و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی حایر و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی حایر منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید