نمایندگی ایندزیت در پاکدشت | 02144474632 گارانتی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات ایندزیت در پاکدشت

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت

نمایندگی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال ایندزیت در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، امرسان، هیمالیا، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، سپهر الکتریک، آرچلیک، هیتاچی، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت تعمیر یخچال و لباسشویی ایندزیت در پاکدشت
نمایندگی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت تعمیر یخچال و لباسشویی ایندزیت در پاکدشت

خدمات نمایندگی ایندزیت در پاکدشت

در حال حاضر برند های مختلفی در زمینه تولید لوازم خانگی در حال فعالیت هستند اما یکی از قدیمی ترین ها و البته بهترین ها در این زمینه برند ایتالیایی ایندزیت است. این برند جزو برند های پیشرو در زمینه تولید لوازم خانگی مدرن در در جهان و اروپا شناخته می شود.

این برند از زمان شروع فعالیت خود تا به امروز توانسته است لوازم خانگی مهم را نظیر یخچال فریزر ایندزیت، ماشین لباسشویی ایندزیت و ماشین ظرفشویی ایندزیت را تولید کند. برند ایندزیت از جمله برند های مطرح در جهان لوازم خانگی به حساب می آید و خیلی از مردم طرفدار این برند هستند.

نمایندگی ایندزیت در پاکدشت نیز همواره در نظر دارد تا رضایت شما عزیزان را بدست بیاورد ، لذا شما عزیزان از موقع از شبانه روز که قصد تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت و یا تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت را داشتید می توانید با نمایندگی ایندزیت در پاکدشت تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه تعمیر مورد نیاز دستگاه شما را انجام دهند.

نمایندگی ایندزیت در پاکدشت به صورت کاملا تخصصی برای تعمیر دستگاه های ایندزیت اقدام می کند که شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته با شرکت نامدارسرویس تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و با استفاده از قطعات فابریک و همچنین ضمانت 6 ماه که از طرف نمایندگی ایندزیت در پاکدشت برای شما عزیزان لحاظ می گردد ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت و تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت را برای شما انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در پاکدشت

امروزه دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر از جمله دستگاه هایی است که وجودش در هر خانه بسیار مهم و ضروری است و اگر این دستگاه ها به مشکل بخورند خیلی از کار های خانه روی زمین می ماند. به همین دلیل سرع در امر تعمیرات دستگاه ها بسیار مهم است که نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در پاکدشت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت به سرعت برای شما عزیزان انجام شود تا بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید.

در ادامه این مقاله نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت در نظر دارد تا شما عزیزان را با برخی از ایرادات احتمالی ماشین لباسشویی ایندزیت آشنا کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی ایندزیت در پاکدشت تماس گرفته تا تکنسین های ما جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت برای دستگاه شما اقدام نمایند.

 

1- آب دادن از زیر ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از مشکلاتی که عموما در ماشین های لباسشویی پس از چند سال استفاده به وجود می آید آب دادن از زیر آن است. هنگامی که آب از زیر دستگاه حین استفاده بیرون می آید عملا یک ایراد به حساب می آید که اگر به موقع جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت اقدام نکنید این مشکل بیشتر شده و نشتی آب از زیر دستگاه بیشتر می شود.

مشکل آب دادن یک مشکل کلی است و به هیچ عنوان نمی توان بدون کارشناسی دقیق علت نشت آب و محل آن را مشخص کرد. به همین دلیل هنگامی که ماشین لباسشویی ایندزیت شما دچار نشتی آب شد باید توسط کارشناس مربوط به نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت بررسی و عیب یابی شود تا دلیل اصلی و محل نشتی آب پیدا شود.

تکنسین های شاغل در مجموعه نمایندگی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که در کمترین زمان ممکن کارشناس در محل شما حاضر شده و با عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت و قیامدشت مشکل دستگاه را به طور کل رفع می نماید.

 

2- نچرخیدن و یا صدا دادن ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از قطعات اصلی و بسیار مهم در هر ماشین لباسشویی دیگ دستگاه است. دیگ دستگاه هنگامی که درست کار نکند و ایراد داشته باشد عملا ، عملکرد کل دستگاه را زیر سوال می برد. یکی ازخرابی هایی که ممکن است بر اثر خرابی دیگ دستگاه به وجود بیاید نچرخیدن دیگ دستگاه است.

هنگامی که دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت به طور کامل نچرخد به این معنا است که دیگ ایراد دارد و نمی تواند لباس ها را بشوید. اساس کار ماشین های لباسشویی چرخش سریع دیگ است که باعث شستن لباس ها می شود که اگر این کار انجام نشود عملا لباس ها شسته نمی شود.

یکی دیگر از ایرادات دیگ می تواند صدا دادن بسیار زیاد آن باشد. هنگامی که قطعاتی مانند بلبرینگ، شفت و کمک خراب شوند صدا ماشین لباسشویی ایندزیت بسیار زیاد می شود که باعث آزردن افراد می شود. اگر هنگامی که دیگ دستگاه ایراد دارد آن را تعمیر نکنید و با همان قطعات خراب از آن استفاده قطعا آسیب جدی به دستگاه وارد شده و هزینه تعمیرات آن نیز زیاد می شود.

نمایندگی ایندزیت در پاکدشت با داشتن بهترین تعمیرکاران این شرایط را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه در محل با استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت و البته با هزینه مناسب ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت انجام شود تا شما عزیزان بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت

یکی دیگر از دستگاه های پرطرفدار برند ایندزیت را می توان یخچال فریزر ایندزیت نام برد. این دستگاه تولید شده توسط این برند طرفداران خاص خود را دارد و به واسطه کیفیت بالایی که دارد هر که از آن استفاده کرده رضایت حداکثری از این محصول دارد. اما نباید فراموش کرد که یخچال فریزر ایندزیت مانند هر برند دیگری ممکن است خراب شود ، که در این صورت جهت تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در پاکدشت می توانید با نمایندگی یخچال فریزر ایندزیت در پاکدشت تماس بگیرید.

در ادامه مقاله نمایندگی ایندزیت در پاکدشت قصد دارد تا شما را با برخی از خرابی و ایرادات برند یخچال فریزر ایندزیت آشنا کند تا در صورت نیاز با نمایندگی ایندزیت در پاکدشت تماس بگیرید.

 

1- خاموش و روشن یخچال فریزر ایندزیت

یکی از مشکلات بدی که در یخچال فریزر ایندزیت به وجود می آید خاموش و روشن شدن دستگاه است. این مشکل به گونه ای است که دستگاه پس از چند دقیقه کار کردن خاموش می شود. دستگاه های قدیمی برند ایندزیت ترموستاتی و تولیدات جدید این برند به صورت دیجیتال هستند. مشکل خاموش و روشن شدن اگر ادامه پیدا کند هم خسارات وارد شده به دستگاه را بیشتر می کند و هم ممکن است فیوز واحد را خراب کند.

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید ابتدا با یخچال فریزر ایندزیت خود را خاموش کرده تا خرابی دستگاه بیشتر نشود. پس از آن باید دستگاه توسط کارشناس مربوط به نمایندگی یخچال ایندزیت در پاکدشت بررسی شود. عیب یابی در مقابله با این ایراد باید بسیار دقیق باشد تا ایراد برطرف گردد. چرا که اگر خرابی و ایراد برطرف نشود ممکن است علاوه بر ایراد قبلی ، ایراد جدید نیز به دستگاه اضافه شده و باعث خرابی دستگاه گردد.

تکنسین های شاغل در نمایندگی تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت همگی از تجربه و دانش کافی جهت تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت برخوردار هستند ، لذا تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در پاکدشت به صورت کاملا تخصصی انجام شده تا با رفع عیب کامل دستگاه بتوانید همانند گذشته از دستگاه خود استفاده کنید.

 

2- خنک نکردن یخچال فریزر ایندزیت

اساس کار همه یخچال فریزرها خنک کردن است و اگر دستگاه به خوبی خنک نکند و یا در قسمت فریزر یخ نزند به این معنا است که دستگاه ایراد دارد. ایرادات در مقوله خنک نکردن به صورت های مختلف است مثلا ممکن است یکی از قسمت های یخچال یا فریزر خنک کند اما قسمت دیگر خنک نکند، یا مقدار سرما مناسب نیست یا به طور کامل دستگاه خنک نمی کند. هر کدام از این مشکلات در یخچال فریزر ایندزیت شما به وجود آمد بایستی دلیل اصلی این ایراد بررسی و پیدا شود.

این باور غلط در بین مردم وجو دارد که هنگامی که سرما در یخچال ها نیست باید شارژ گاز شود اما این دیدگاه غلط است چرا که دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خنک نکردن می شود که باید توسط کارشناس نمایندگی یخچال ایندزیت بررسی شود. ممکن است یک دلیل یا ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که باعث خنک نکردن شود که باید کامل همه دلایل برطرف شود تا دستگاه همانند روز اول کار کند.

 

نمایندگی یخچال فریزر ایندزیت در پاکدشت این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تکنسین های از تجربه لازم جهت تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در پاکدشت برخوردار هستند که بتوانند همه مشکلات را به طور کامل برطرف کرده و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی ایندزیت در پاکدشت برای شما عزیزان لحاظ کنند.

شرکت نامدارسرویس همواره در جهت برطرف کردن مشکلات خود و رفاه حال شما عزیزان قدم بر می دارد لذا خدمات پس از فروش ایندزیت در پاکدشت در محل شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید به همین جهت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

همچنین شرکت نامدارسرویس علاوه بر خدمات خود در پاکدشت ، در قرچم نیز به صورت کاملا تخصصی تعمیر یخچال ایندزیت در پاکدشت و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در پاکدشت را انجام می دهد تا شما عزیزان از خدمات نمایندگی ایندزیت در قیامدشت نیز بهره مند شوید. به همین منظور برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در قیامدشت و تعمیر یخچال ایندزیت در قیامدشت با نمایندگی ایندزیت در قیامدشت تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر خدمات پس از فروش ایندزیت در پاکدشت برند های زیر را نیز به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال کنوود- یخچال بکو- یخچال وست پوینت- یخچال امرسان- یخچال جنرال استیل و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی ایندزیت در پاکدشت

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی ایندزیت در پاکدشت

شما برای تعمیرات یخچال ایندزیت در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات ایندزیت در پاکدشت و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در پاکدشت تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال ایندزیت

در صورتی‌ که یخچال ایندزیت شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال ایندزیت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت در پاکدشت از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایندزیت بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر ایندزیت

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی ایندزیت در پاکدشت تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی ایندزیت در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی ایندزیت در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی ایندزیت و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی ایندزیت منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید